Let's Boogey to the Elf Dance

Nå er jule-DVDene funnet frem/på vei i posten, julemusikken spilles på full guffe, klementinene er i magen og første luken i kalenderene åpnet. Jeg er klar for desember!






Man kan trykke for å høre minijulespillelisten min på Spotify. PS. Sjekk ut Sufjan Stevens sitt julealbum også.

Hva er din favorittjulemusikk?

I'm ready for December: Got my Christmas DVDs, my clementines, my calendars and my Christmas music.

6 spiser syltetøy:

akarlsen said...

*like*

Jeg liker Driving Home For Christmas og Rockin' Around The Christmas Tree!

Valerie said...

Har begynt å høre på julecden du laget til meg for lenge siden! Har ikke gitt meg så mye julestemning da.

Nøve said...

Jeg savner Amalies Jul! Min favorittjulemusikk er fra Putti Plutti Pott. Spikkesagelimebanke :D

Merci Beaucoup said...

Hurra for Harry Potter!!!

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Åååh, så superfin Donaldkalender! Og yay til Harry Potter. :D

Eg veit ikkje heilt kva yndlingsjulesongen min er, men eg har ein Sesam Stasjon julekassett eg vil høyre på når eg er heime igjen.

Lady Netta said...

Åh, førjulstid er kjempekoselig :D Og juletid! Takk for spillelista, elsker lister ;)