July to July


For å være helt ærlig: Jeg elsker denne spillelisten. Så mye at jeg har kopiert hele over på iTunes og på iPoden min også - noe jeg normalt ikke gidder å gjøre. Og egentlig inneholder den to-tre sanger til, men de finner jeg ikke på Spotify så da får det bare være. Uansett, nå er juli over, og her er musikken jeg hørte mest på i måneden som var:

Dette er en Spotify-spilleliste, og hvis du vil høre på den kan du enten trykke på bildet, eller trykke her.

Tidligere spillelister kan du finne i arkivet, eller trykke på en av taggene i toppen av innlegget.

8 spiser syltetøy:

Lady Netta said...

Så flott, ja takk, den vil jeg ha :D

line aurora said...

say hi to your mom! ihhh de hørte jeg på før :D men de to låtene der, de har jeg ikke hørt. de er kanskje litt nye? får høre på dem i morra!

sv: så utrolig spennende å flytte helt for seg selv. jeg er nesten litt misunnelig! har du funnet et sted å bo da? hvorhvor? har hørt rykter om, og merka selv, at det er supervanskelig :b

line aurora said...

oh gratulerer med sib-hybel. fantoft er jo der bybanen går forbi! det er da strålende. ikke det at jeg helt husker hvor det er. bare prøvd banen en gang, den dagen det var gratis. må du dele kjøkken med 30 andre? :b

line aurora said...

hihi forresten doctor who! det begynte jo på søttitallet eller noe. men så begynte det på nytt i 2005, og det er fra der du må se. kjæresten min har nå iallfall lasta ned som torrent, så jeg tror nok det skal finnes :) pluss at engelskmennene er superstolte av programmet, så de har nok lagt det ut.

Maria said...

sjekker den ut:)

Victoria said...

http://www.nrk.no/lydverket/lydverket-spanderer-two-door-cinema-club/

Det er få ting som minner meg mer om sommeren.

Dette hadde kanskje litt lite med innlegget ditt å gjøre, annet enn at jeg så du hadde den i spillelisten. Herlig spilleliste, forresten. Jeg fant nettopp bloggen din. Likte den veldig godt.

line aurora said...

oi. du har ikke blogget på veldig lenge.

nå skrev jeg blogg.ob på url og sa hehe inni meg. jentehumor!

Kathleen said...

Shiny Toy Guns - det er en evighet siden jeg hørte på dem! Flere år!