We dance and we laugh


Hei! I kveld er jeg full og blid og har i tillegg både iste og Solo, og jeg hører på Natasha Bedingfield som synger Touch på repeat. Men Alex ble stemt ut av So You Think You Can Dance, og jeg kan ikke se på Supernatural når det ikke er andre hjemme, og jeg er fin på vin og iskrem og jordbær. Alltid jordbær, selv om det var rart å kjøre bil med gir når jeg er vant til den andre automatbilen. Og jeg vil løpe ute i regnet med folk jeg akkurat har møtt og le fordi jeg ikke tenker på noen ting, og kanskje, av og til, savner jeg gamledager og AIM og folk som ikke tok ting så seriøst, men det er ok. Folk smiler nå også, og Natasha synger And it's all connected, og nå ringte alarmklokken og sa at pizzaen min var ferdig.

Hvordan har du det?




Webcam + å se ut som en trettenåring er alltid stas.

I'm drunk and eating pizza, and I feel like running around outside in the rain and laughing and forgetting about all my worries.

3 spiser syltetøy:

oluffen said...

:D

Mynte Valkyrje Poirot, said...

<3!

Fucketifuck at Alex er ute. :(
Eg skal gjere i kveld fin, fordi dei siste dagane har vore friendfabulous og eg skal sjå filmar og drikke kvitvin frå ei flaske forma som ein katt og kose meg.

Love you!

ODA said...

Jeg har det relativt avslappende faktisk. Nettopp lært meg Glassworks av Philip Glass på piano er superstolt fordi det tok meg kun et par timer. Også kunne jeg tenkt meg å være i din situasjon, da.. Høres fint ut!