Until June


I dag er det første juli, som vil si at juni er over. Og i juni hørte jeg mye på musikk jeg hørte på for mange år siden, på musikk de spiller en del på radioen, og musikk vi spilte på bussen vår i Australia. Men her er altså spillelisten min:



Dette er en Spotify-spilleliste, og hvis du vil høre på den kan du enten trykke på bildet, eller trykke her.

Tidligere spillelister kan du finne i arkivet, eller trykke på en av taggene i toppen av innlegget.

8 spiser syltetøy:

ole torstein said...

appleseed cast er så bra. Var det jeg som viste deg den?

ole igjen said...

låta altså. :3

Vutarie said...

ole: jepp, det var det

Lady Netta said...

Tusen hjertlig, skal høre på den nå! :D

Mynte Valkyrje Poirot, said...

The Hold Steady kjem foreverandever til å minne meg om Hove anno 2007 og deg og Val og meg i ein stor folkemasse som hoppa opp og ned i det uendelege. <3

Vutarie said...

birte: indeeeed <3

Nora said...

mmm anti-flag og afi <3 men altså, clean version? teit da :P

Vutarie said...

det var den eneste versjonen de hadde på spotify :P de sier fuck, da.