Du är dom långa milen mot Berlin


Forrige uke var jeg i Berlin med mamma og
storesøster. Og det så litt sånn her ut:

(man kan trykke på bildene for å få dem litt større.)


















Har du vært noe sted i det siste?

Pictures from my trip to Berlin last week.

10 spiser syltetøy:

Charlie said...

åh, det så koselig ut. jeg vil også til berlin!

Nøve said...

Berlin er et av reisemålene mine i livet! Ser veldig fint ut. <3 (Og jeg tror du har fått med deg hvor jeg har vært nå :P)

Nora said...

Hurra, det var en fin tur:)

Ina said...

nice!! har vært der jeg og, elsker Berlin:D

Lady Netta said...

Så koselig, har alltid hatt lyst til å dra dit, det ser så fint ut :)

line aurora said...

hihi så fryktelig søt du skulle være på de nederste bildene, da. berlin må være strålende. jeg skal visst innom der en svipptur neste sommer!

magen min hadde ikke så godt av å se på sjokolademuffins med jordbær på toppen-bildet, kjenner jeg. er så sulten fordi kjærest har sovet i en halvtime for lenge og vi skulle lage graut for... en halvtime siden.

SV: jo, har karakterene på nettet, men de måtte uansett inn på vitnemålet, og det har jeg ikke på nettet, ettersom jeg tydeligvis ble ferdig på vgs før... de greiene der dukka opp. takk for klem, hihi. så du skal til bergen, du! da vil jeg møte deg! (det er vel ikke her du har bodd før? har innbilt meg at du bodde på andre sida av landet, eller noe lignende.)

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Åååååh, fint!
Eg har vore på jobb. Oh so exciting. xD

Merci Beaucoup said...

ÅH! Berlin! Mye finere enn jeg husker! På tide med en tur dit da :)

charl8 said...

Jeg liker BERLIN svært godt!

Merci Beaucoup said...

Har ikke vært noe sted i det siste, men kunne godt tenke meg å ta en tur til Berlin nå. Alt for lenge siden jeg var der sist!! :(