Dress like nerds


Jeg burde egentlig legge meg, for det er sent, linsene mine er ekle og jeg har hørt på Pop Music of the Future litt for mange ganger. Men sånn går det ikke når det er sommerferie, og da kan man skrive blogginnlegg istedenfor.

Slik kan jeg beskrives akkurat nå: “I’m just gonna go curl up in my sock drawer and sleep for days”. For det er akkurat sånn det er. Jeg vil bare sove og lage picspams til Tumblr og se på Supernatural, og bo i boblen som består av kombinasjonen rommet mitt + internett. Uten den virkelige verden, hvor jeg fremdeles ikke har fått noe sted å bo i Bergen (Bergen! Jeg skal flytte til Bergen!), og jeg må ringe masse mennesker jeg ikke kjenner, og tenke på at jeg snart må lese tung faglitteratur istedenfor The Hitchhiker's Guide to the Galaxy. Slike ting.

For det er det dumme med friår og sommerferier: de slutter. Og plutselig går verden videre når man vil den skal stå stille, og derfor er jeg våken. For om natten er det bare mørkt, og jeg kan høre på Say Hi to Your Mom som synger she only wore corduroy pants så mange ganger jeg vil.

Leser du noen fine bøker om dagen?



Right now I really just want to ignore the world and play songs on repeat, instead of looking for a place to live and worry about stuff.

5 spiser syltetøy:

Nøve said...

Jeg leste Eat, Pray, Love i New York, den var kjempefin! Nå leser jeg vampyrsmusslitteratur, det er også kjekt.

Og duu, det er gøy å studere! Jeg gleder meg til å begynne igjen. Og hurrahurrahurra for Bergen, du kommer til å kose deg. Lykke til med å finne et sted å bo, hører det er ekstremt vanskelig, men det går sikkert fint. Hvis det blir ekstrem krise kan du sove på sofaen min.

oluffen said...

Leser Alice's Adventures in Wonderland :) (Oouh, jeg bor i Bergen.. xD)

DREA said...

Jepps! Det var en superfin tur. :D Spania er driiitdigg!

Lady Netta said...

Sv: Takktakktakk! :)

Jeg kan se for meg at det er leit å slutte med friåret, jeg kjenner selv at det blir tungt når sommerferien er over.
Jeg leser Buzz Aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet :D Den er absolutt nydelig! Anbefales veldig :)

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Eg les Tender is the Night av F. Scott Fitzgerald. <3
Og eg gler meg til du kjem til Bergen!