Paper planes in playground games


Ellie Goulding synger so we burst into colours, colours and carousels, og det er sol og sommer ute, og pappa maser om at jeg må gå ut i hagen for jeg er jo "blek som et lik", og jeg påpeker at jeg alltid er blek som et lik, sommer eller ei. Men jeg hørte at blek hud er på vei inn igjen, på grunn av alle de vampyrene, spesielt han ene. Edward Cullen. På grunn av Edward Cullen skal blek hud være kult, men jeg tror ikke så mye på det ryktet egentlig.

Uansett tråkket jeg meg ut til slutt, med Skittles i den ene hånden og solbrillene mine i den andre, med neglelakk på tærne og jordbær på rommet, og jeg hoppet litt rundt og smilte over blå himmel, og så lå jeg i solstolen og tenkte på Supernatural og hengekøyer. Jeg ønsker meg hengekøye.

Hva ønsker du deg?





It's sunny and I've been outside with Skittles, sunglasses, and strawberries. I heard that pale skin was supposed to be "in" again because of Edward Cullen, but I don't really believe that. Also: I want a hammock.

11 spiser syltetøy:

susanna said...

Eg ønske meg ein veranda :-) So eg kan gjere det same som deg!

DREA said...

Indeed they are!

Awi, det er jo superfint å være ute nå! Akkurat nå vil jeg ha jordbær, sol, strand og kjæreste. Altså, at han er med meg akkurat nå da, mener jeg. Og ja, også en sykt bra, flott og fin stasjonær pc.

hcaracola said...

NAM!! jordbær:)

Nøve said...

Jeg ønsker meg håret ditt! Og en leilighet i byen og en bil. Og en jobb der jeg kan snakke japansk.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Eg ynskjer at David sitt ynskje for meg skal gå i oppfylling. Og så ynskjer eg at denne lukkekjensla skal vare.

Vutarie said...

nøve: no worries, du kan få håret mitt 8)

Rikke. said...

jeg ønsker meg en hammock og enda en gitar (ikke det at jeg ikke liker den gitaren jeg har nå, da). jo - og masse skittles og minieggs. nomnomnom.

vicy vicy wack wack said...

nå fikk jeg lyst på sjokolade

Lady Netta said...

Ååmmmnam, jordbær! Jeg tror vi bleike må stå sammen mot de solbrune folka. Vi kan vel ikke noe for at det er gøy å være inne, vel?

anna sofie said...

vi kan være bleke sammen, du, jeg og cullen.

Guro said...

sv: Den var veldig ... Twilight. Så om du liker Twilight, kommer du til å like denne filmen. Jeg synes det var den beste hittil. Men for "utenforstående" som ikke har noe forhold til Twilight, lest bøkene osv, tror jeg ikke den gjør særlig inntrykk.