I dag liker jeg:


Denne artikkelen om hunder som bjeffer i bøker
Pick up just about any novel and you'll find a throwaway reference to a dog, barking in the distance.

Denne bloggens g-e-n-i-a-l-e top model-recaps.

♥ og
denne:


♥ Folk som lager rare fjes på tv


♥ Toy Story


♥ Smågodt


♥ The Big Bang Theory


Denne sangen som jeg fant på hjartesmils spilleliste (Spotify)

♥ Og tumblr, og heartswithwings som poster bilder som dette:




Hva liker du i dag?

what i like today: funny articles, people pulling faces on tv, toy story, candy, the big bang theory, and tumblr.

11 spiser syltetøy:

Nøve said...

Ååååh smågodt! Hater når folk poster bilder av det når jeg ikke har tilgang på det selv. :(

I dag liker jeg... Å få DVD-sesonger i posten. Og at jeg snart skal sove.

hcaracola said...

åå fine ting:) rare uttrykk e kjekt:D
idag lika eg dei to søte guttane som sitte her å ser på film, eg like solå og at eg ska i 3 års dag:)

DREA said...

åh, takk! :D skjønner om du ikke gidder. nå vet ikke jeg om du liker sånne typiske jentefilmer (har funnet ut at jeg faktisk egentlig ikke gjør det. er greit en gang i blandt, da), men den var ikke noe særlig bra uansett, så om du ikke ser den, taper du ingenting for å si det sånn.

oh!!! tumblr! smågodt! toy story! <33 i dag liker jeg gode venner, sol, strand, solo super, cola og musikk en kan slappe av til.

Lady Netta said...

Det var masse fint å like :D Jeg liker også Big Bang Theory i dag ;) Også liker jeg In Treatment, det er veldig bra. Også liker jeg at det er soool :D

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Nigel! <3 (Og eigentleg eit stort hjarte til det meste.)
I dag likar eg sjokoladesoyais med lakrisstrøssel, fine konsertar og gode veneklemmar og det faktum at streiken er avblåst slik at eg er garantert å kome meg til London på tysdag! (Som eigentleg er i morgon, wee!) Og utropsteikn, fordi humøret akkurat no kan ikkje skildrast utan dei.

Amanda said...

åh, jeg falt helt in love med den sangen også! måtte virkelig le av toy story bilde ditt. haha :)

charl8 said...

ååå jeg og ville gjerne ha hatt litt smågodt, men får vente til helga vel... i hvertfall. Kanke begynne sånn midt i uka!

Jeg likte bursdagsselskapet jeg var i, i går. 75 årslag med gamle mennesker .... :-) Ganske mange gamle.

susanna said...

Eg liker innlegget ditt eg :-) Også liker eg at den vetle hunden min vil ligge tett inntil meg, Norske fjelltopper, indisk take-away og eplejuice med sugerør. Det var igrunnen dagen min kort oppsumert ;-)

ODA said...

åh, likte alt sammen!
i dag liker jeg å sitte på kafé med pappa og snakke så lenge at vi glemmer tiden. hyggelig :)

line aurora said...

i dag liker jeg å lese de tre siste innleggene dine, for eksempel. så irriterende flott du må ha hatt det. og så så ufattelig herlig raftinga så ut. du er litt tøffa. hvor stor er egentlig sjansen for å drukne?

sånn ellers i dag liker jeg ikke at det regner og er 11 grader, iallfall. men liker at jeg fikk en gratis royalis av netcom! og at vi endelig, etter to måneder, fikk dusjforhenget i postkassa vår.

Vutarie said...

line aurora: er ikke helt sikker :P man må signere sånn skjema som sier at om man skader seg/dør er det ikke selskapets feil, men tror ikke de har så veldig høy dødsrate.. x)