By the Way


Hei! Jeg er hjemme fra Down Under og savner det så sårt, og jeg bearbeider alle inntrykk og løper rundt og venner meg til Norge igjen, spiser tonnevis av melkesjokolade og hører på dårlig musikk på Spotify, så jeg er ikke tilbake i bloggemodus helt enda. Men jeg vil bare si: Jeg har kjøpt iPhone. Og den er veldig fin foreløpig, selv om den bare er noen timer gammel og jeg nå er en del av eplemafiaen? Nei. Jeg er egentlig allergisk mot epler, altså.




Noen som har forslag til fine apps jeg kan laste ned?

13 spiser syltetøy:

hcaracola said...

velkommen hjem igjen:)

Nøve said...

Velkommen hjem!

maren said...

fikk min selv for tre uker siden, eeeeeeelsker den!!

angry birds er yndlingsspillet mitt, spiller det HVER dag. koster 6 kroner, men er så verdt det. også er jeg avhengig av traffic rush, yr.no-appen, twitter og facebook ofc, og mahjong (shanghai lite heter den jeg har).

Marit said...

http://itunes.apple.com/app/camerabag/id291176178?mt=8

ja - altså - CameraBag! Ta Holgabilder med din iphone. Og velkommen velkommen.

Ingrid Ping said...

velkommen hjem! skal du ut å reise igjen seinere? (: Det er så spennende å lese om.

Vutarie said...

ingrid ping: nei, bortsett fra en veldig kort tur til berlin i sommer med mamma og søster skal jeg bare være hjemme :( tom for penger, og skal begynne å studere til høsten. meh.

nattdraum said...

Velkommen heim. Du har sikkert hatt ein fin tur. Har alltid hatt lyst å reise dit sjølv (mykje pga Home and away, haha)

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Velkomen heim og gratulerer med iPhone (igjen)! <3

Fish are friends, not food!

Rikke said...

velkommen hjem til kalde norge. og grættis med megtelefon. du må få deg noe som heter "what happened on this day" (tror det er det det heter, i alle fall). og det hvor du har dine egne fisker (husker selvfølgelig ikke hva det heter). og angry birds. angry birds er et awsome spill!

charl8e said...

Egentlig ikke, jeg sitter hver dag å venter på min nye ipod! Gledermeg!! :D

Kristin said...

Åh, jeg elsker iphonen min óg, velkommen i gjengen! Du må jo nesten ha "sleep cycle" og "moron test". Og "clothes size" - oversetter alle klesstørrelser i verden!

Lady Netta said...

Et godt kjøp! Velkommen i mafiaen ;) Hvis du vil bli avhengig av noe så er iBubbleShooter utrolig avhengighetsdannende. Matprat appen er fin, egentlig. Trafikanten er alltid kjekt å ha ;) Trivial Pursuit er gøy :D Det er bare en tiny brøkdel av det jeg har på min, ihvertfall ;)

oluffen said...

Facebook appen er et must, det samme gjelder Deli DeLuca sin (i alle fall for min del), 7eleven har også en. Disse er OK slik at du får mye gratis eller på tilbud (Yehu!). Tweetdeck, ofc., Shop Shop (handleliste), Remote (styrer iTunes på macen), Flashlite, yr.no, Filmweb, nrk radio / nrk p3, 1881, matprat, backgrounds, imdb.
I tillegg er Magic Bottle fra Cola veldig morsom. Pluss dette må du laste ned MASSE spill! :D