Yay!


Hei! Naa er jeg altsaa i New Zealand, men jeg vil bare si: dette er meg! Jeg har hoppet ut fra et fly fra 13,000 feet. 50 sekunders frifall i 120 km i timen. Helt utrolig kult! Har ogsaa hoppet i strikk, svomt med delfiner, og raftet ned et av verdens storste commercial rafting waterfall drops. Aka jeg liker meg.




14 spiser syltetøy:

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Du er sinnssjukt kul! :D

oluffen said...

Fyfader du komme te å ha MANGE historiar og fortella barnebarna! :D

marlou said...

herregud, KUUUUL! gleder meg til å lese / se mer! :D kos deg!!!!

Nøve said...

Crazy person!

hcaracola said...

ååå!!!:D eg har så lyst te det! misunne deg!

Lady Netta said...

Wow, det der er bare amazing! Jeg tror du må være den kuleste personen å dra på tur med, så mye crazy ting du tør å gjøre! Kos deg masse mer! :D

Marit said...

Ajaj, du er en tøffing. Fine toner på bildene dine!

Dvergpingvin said...

ååååå kult! :D

charl8e said...

Det så en SMULE gøy ut!! :D

Oda Aslaksby said...

Herregud, du er GAL! OG SÅ HIMLA TØFF! Hadde jeg aldri i verden gjort.. Ikke faen. Flinkis!!

kjersti said...

åååh! så fantastisk :D

blir jo nesten litt misunnelig.
ha det kjekt videre!

Arma said...

New zealand er det beste landet jeg har vært i! :D
Hoppa du i taupo? Der hoppa jeg!

Vutarie said...

arma: jeg hoppet skydive i nelson, men jeg hoppet i strikk i taupo

line aurora said...

DU er litt av en type, du! tenk å bare "jaja nå skal jeg gjøre alt alle vil gjøre men ikke tør og det går helt fint". og herregud så misunnelig jeg er. får litt kribl i magen bare av å se på bildene!