April April


Hei! Når du leser dette er jeg forhåpentligvis i New Zealand og løper rundt med en sekk på ryggen og nesen i et kart. Men før det, før jeg satte meg på et fly og reiste til andre siden av verden, mens det fremdeles var april og jeg fremdeles var omringet av pollen, da hørte jeg på musikk. Så her kommer spillelisten med sangene jeg hørte på i april, fremdeles på både godt og vondt. Men mest godt.


Dette er altså en Spotify-spilleliste, og hvis du vil høre på den kan du enten trykke på bildet, eller trykke her.

6 spiser syltetøy:

Nøve said...

Håper du har det fint i New Zealand. Ihihi

hcaracola said...

god tur!:) kos deg ein haug:)

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Håpar du har det fantabulous! :D Eg synest det er genialt at ANTM reiste til New Zealand same veke som deg. (Eg veit at det eigentleg er spelt inn for lenge sidan, men whatever.)

DREA said...

Koooos deg masse masse masse.

charl8 said...

Riktig go tur :D

Lady Netta said...

Åh, ejg er så misunnelig! Men jeg håper du har det kjempegøy :D Og tusen hjertlig for lista, den skal jeg kose meg med :)