Week in the Life: Torsdag


"Men Ugla pratet i vei, og han brukte lengre og lengre ord, helt til han til slutt var tilbake der hvor han begynte."
- A.A. Milne

I dag var det kaldt kaldt, kaldt nok til at jeg måtte skrape is av vinduene på bilen, og kaldt nok til at jeg spanderte dyr kakao fra kaffebaren på meg selv fordi jeg frøs så fælt. Følte meg som en gammel mann da jeg oppdaget at prisen i tillegg var satt opp med seks kroner!


Da jeg kom hjem spiste jeg yoghurt med banan og müsli, som jeg ble skikkelig glad i da jeg var i Asia


Og jeg leste om turen jeg skal på i Australia.


Skrev førsteutkast til en pakkeliste og prøvde å finne ut av hvilke klær jeg skal ha med meg, men det er fryktelig vanskelig.


Jeg har lett etter mammas ballongbukser i et skap fullt av gamle skjorter og oppklipte bukseben


Og så har jeg lest i en helt fantastisk fin bok med Ole Brumm-sitater. Den er det mange vidunderlige ord i, og jeg har nesten stappet den helt full av hjerte-Post-its.





Hvordan var din torsdag?

Today: Bought expensive (but yummy!) hot chocolate because I was so cold, ate yoghurt with banana and müsli, read about my trip to Australia, tried to figure out what clothes to bring, looked for old pants in an overstuffed closet, and read the most wonderful book full of Winnie the Pooh quotes.

Alle bilder er tatt av meg.

9 spiser syltetøy:

engdal said...

Fine bilder!:D
Min torsdag var fint, 3 timer skole, trene, dusje, pynte meg, bursdags feiring og rett i seng halv 12:D

charl8e said...

min torsdag var fin. 2 timer fotballtrening og en slapp fisk på sofan frem til legge tid. kost!

Nøve said...

Tussi. <3

Fin torsdag. Byvandring, kafébesøk, godteri. Alt med fin venninne.

walking said...

heha, søtt

Martha said...

Å, skal du til Australia. Digg!

DREA said...

Oh, fin torsdag. Trist det var såå kaldt, da. Tror jeg hadde dødd litt om det plutselig hadde begynt å være så kaldt her nede. Vel, det blåser helt sykt mange ganger, da, og sola kommer mange ganger ikke fram før etter fire-fem tida, og det er... teit. Anyways, min torsdag var litt slitsom. Pugging til engelsktentamen som jeg hadde i dag, men tror det gikk bra, så det får fint. Gah, nok bullshitsnakk nu. :)

hcaracola said...

så fin torsdag:) kati e det du ska te australia?

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Eg har òg ei heilt fantastisk Ole Brumm-sitatbok. <3 Same med Mummidalen-sitatbok. Ååh, alt for fantastiske! Og eg elskar deg litt, fordi du gjer ting som å skrive fyrsteutkast til ei pakkeliste. (Og berre på grunn av at du er deg, eigentleg.) I natt skreiv eg liste over alle tinga mine eg har gitt namn til som eg har her i Bergen + skrivemaskinen som framleis står igjen på Apeland som eg fekk av ein viss herremann som bur på ei øy langt borte.

Lady Netta said...

Hahaha, så nydelig med Ole Brumm :D Utrolig koselige sitater, åh!