Week in the Life: Tirsdag


"At my interview with IBM after I graduated college they asked me what my plans were, and I said: 'Probably go to McDonalds for a 12-piece McNugget and two cheeseburgers, and then do my laundry'."

- Mozart and the Whale

I dag har jeg:

Laget frokost og pakket lunsj, som jeg pleier. Til frokost pleier jeg å lese Donald, for man blir i mye bedre humør av å lese om fiktive ender enn man blir av å lese avisen.



Og fordi pappa er så sporty at han sykler, får jeg kjøre bil til jobb, og det er fint for da kan jeg dra så tidlig som jeg vil.



Og dessuten kan jeg høre på høy høy musikk og synge veldig falskt!



Jeg dro tidlig fra jobb for å besøke Smittvernskontoret. Nå har jeg beskyttelse fra hepatitt A og B i sånn 30 år, og det er jo... stas.



På venterommet leste jeg blant annet om organdonasjon. Jeg vil definitivt donere bort organene mine når jeg død. Har du informert dine nærmeste om din stilling til organdonasjon?


Jeg ble kjempeglad da jeg fant den eneste turistboken jeg trenger til Australia til halv pris på Ark, og tenkte at dét må jo være et godt tegn! Og så kjøpte jeg ny reisedagbok i tillegg.


Og til slutt greide utrolig nok å sovne til tross for høy musikk fra russetreffet som avholdes like i nærheten, og da jeg våknet trodde jeg det var søndag og ble fortvilet over at jeg hadde sovet bort hele uken. Men det hadde jeg jo heldigvis(?) ikke.

Hvordan var din tirsdag?

Today: Made my usual breakfast/lunch, drove my dad's car while listening to music and singing along, got vaccinated, found a tourist book at 50% off, and fell asleep and thought it was Sunday when I woke up.

Alle bildene tilhører meg.

14 spiser syltetøy:

julie aida said...

nattshopping er FARLIG.


hihihi

Mona said...

Week in the Life høres kjekt ut å være med, jeg får henge meg på neste gang slik at jeg får hele uka!
Min tirsdag består av engelsktentamen og skrive ferdig oppdagen i historie.. Og selvfølgelig drømme meg bort til alle slagt fremmede land :-)

engdal said...

Likte ringene dine på det bilde du kjørte!:D

Amanda said...

fint fat!

hcaracola said...

så fine tirsdag:)
min tirsdag va egentlig bara jobb:P og ja, de har forbikjøring o! det hadde eg glømt ut!:)

Silje said...

Awh, så fin blogg! Og så søt du er :)

SV: De var virkelig gode også, mm! De blir nok laget flere ganger :)

Marit said...

Hørtes ut som en super tirsdag det der:) Min tirsdag var maks kaotisk, så jeg er glad den er over og at det nå går mot helg:P

Bra tips å lese donald om morgenen btw:P

helenekb said...

sv/ja, helt enig. litt deilig å bare kunne skrive hva som helst, helt uten sammenheng.

jeg vil også ha sånne fine tirsdager! jeg har vært syk.. D:

Hanna Louise said...

Jeg leser også alltid Donald når jeg spiser, hihi. Og utrolig søt header foressten!

Nøve said...

Du er pen, altså!

Og jaa jeg har informert mamma og pappa og jeg har donorkort. Flinke meg liksom.

Lady Netta said...

Jeg har selvfølgelig sagt ifra til ALLE at jeg skal donere :) Også skal jeg snart gi blod også :D Smart å gjøre sånt, synes jeg.

Vutarie said...

mona: man kan egentlig begynne når man vil, så lenge man tar bilder syv dager i strekk!

engdal, amanda og nøve: takk takk

hanna louise: yay!

lady netta: synes jeg også :)

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Angåande organdonasjon: Ja, det har eg! Kortet mitt ligg i lommeboka mi. :) Kan ikkje vere i mot organdonasjon med ER som yndlingsshow.

P.S.: Du er så fin! Inside and out. <3

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Btw: Mozart and the Whale = <3!