Week in the Life: Onsdag


"This is the way the world works. If you wanna find some quality friends, you gotta wade through all the dicks first."

- South Park

I dag er jeg trøtt og vil bare sove, aka jeg har kort lunte som egentlig bare går utover meg selv når alle tomflaskene på pulten min velter, jeg ikke finner det jeg leter etter på grunn av rot og kjas, og jeg føler meg som en gammel dame når jeg blir irritert over russemusikken som dundrer i veggene for jeg har vondt i hodet. Trøtt = klagemodus = lite lyst til å ta bilder/redigere dem etterpå. Nåja, ny dag i morgen!

Uansett, her er onsdag:

Slik ser vekkerklokken min sånn ca. alltid ut når jeg skal på jobb.



Disse tingene har jeg alltid i vesken:


Kleenex, blyant og penn, lommespeil, leppepomade, strikker og hårnåler, Fisherman's Friend, smertestillende, antibakk, iPod, mobil, en flaske vann, lommebok, skrivebok, og en bok til å lese i (for øyeblikket den geniale boken Donaldismen av Jon Gisle). Og nøkler også forøvrig, men de har jeg glemt å ta med på bildet.

Sånn her ser frihet ut etter en lang dag på jobb




Jeg var sporty og trente


Og så var jeg ungdom og så på Paradise Hotel. Men det går fint altså, for jeg har allerede en jobb.


Hvordan var din onsdag?

Today: My alarm clock was set to too early as always, a picture of the things I always keep in my purse, how freedom appears to me after a long day at work, I worked out, and then I watched Paradise Hotel. Was very tired and didn't have the best day.

Alle bildene tilhører meg.

4 spiser syltetøy:

hcaracola said...

så fin dag:) ka jobbe du med?:) min onsdag va praksis og pasientfokusoppg:P

Randi said...

Relativt kjedelig onsdag fra min side, men i morgen får jeg pizza og kake siden det er siste dagen min i praksis :D

Vutarie said...

hcaracola: jeg jobber for telenor, med oppdatering av nummerserier og databaser for sms/mms :P

randi: yay for pizza og kake!

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Førelesing 8.15-10.00, las ferdig "Hærværk" 10.00-12.30, sat inne og sorterte Knott i dei tre ulike smakane, åt dei brune og sparte dei grå og kvite, fordi det er dei som er best (kan ikkje Nidar lage ein utgåve med berre dei to?), las i "Lyrikkens liv", var på kollokviegruppe 14.15-16.00, møtte Al & Val, var nede i sentrum, hadde mat på Café Opera, såg Helge Jordal gå forbi, Al stakk for å ta fleire bilete, Charlotte joina Val and I, spaserte rundt omkring og avslutta dagen med at Al møtte oss igjen og me gjekk på McDonalds der eg drakk Sprite blanda med Cola fordi eg var så utruleg kvalm (som seier litt, sidan eg basically aldri drikk brus) før me gjekk heim, over ei bru, og gav kvarandre klemmar og sa "Snakkast i morgon!" og "God natt!"