Week in the Life: Mandag


I dag har vært en sånn vimsete mandag hvor jeg fortviler over at høretelefonene mine ikke fungerer helt til jeg innser at volumet står på null, sovner istedenfor å stå opp når jeg skal møte pappa, kameraet som jeg skal ta bilder med med lader seg ut allerede 07:12, og jeg glemmer å gå til lunsj. Men altså, her kommer første dag i Week in the Life 2010, et prosjekt som går ut på at jeg skal ta bilder av livet mitt hver dag i en uke fra og med i dag. (Blir sikkert spennende...)

-
07:00 - Jobb. Her skal jeg sitte hver dag denne uken. Hei, sol.




Det første jeg gjorde var å vaske tastaturet mens Smurfene sang med heliumstemmer i ørene mine. Det fine med å ikke ha faste plasser på kontoret er nemlig at man aldri vet hvem eller hva som har brukt tastaturet ditt før deg!


Jeg hadde på meg en genser full av kirsebær




Og da jeg kom hjem så jeg på Black Books som Nora anbefalte meg.


Så var jeg gammel dame og sov ettermiddagslur, og forsov meg til skoshopping med pappa. Han lurte på om han skulle kjøpe Crocs og jeg gjorde mitt beste for å late som at vi ikke var i slekt. (Han ombestemte seg heldigvis.)


Til slutt kjøpte jeg sjokoladekaniner til 70% på Nille. Etter-påske-sjokolade er best.


Alle bildene er tatt av meg. Beklager mange mobilbilder, men kameraet mitt gikk altså ut i streik.

Today: Work (sunshiiine), cleaned my keyboard while listening to weird music, wore a cherry sweater, watched Black Books, looked for new shoes with my dad, and bought chocolate bunnies at 70% off.

11 spiser syltetøy:

Nora said...

Wee fine bilder:) Kanskje jeg skal blogge noen av mine også etterhvert:)

Vutarie said...

nora: synes jeg godt du kan gjøre! :)

vibeke said...

Fine bilder og det er viktig å vaske tastatur..aldri godt å vite veit du..

Og tusen takk for kommentaren på bloggen min..kjempe koselig at du tok turen innom..

Kos & Klem

charl8 said...

Bilder er bilder da!! Fine.
Og et artig prosjekt ;)

hcaracola said...

så fint prosjekt:)
og såg ut som ein ganske så fin dag:)

Valerie said...

Hm, kanskje jeg også skulle vært med på noe sånt.

ceciliemaria said...

Haha, slike dager har jeg også! Der jeg bare suller og tuller verre! *ler* Det må til iblant.

Men du - jeg er VIRKELIG fan av dette prosjektet ditt! Kjempefint og spennende - gleder meg til fortsettelsen!

PS: Jeg er også en stor fan av antibac-servietter! :D

Guro0o said...

hmm, itmademyday.com har eg ikkje høyrt om. men sida er herved bokmerka og skal sjekkast ut i næraste framtid :p
kor jobber/me kva du forresten?

Vutarie said...

vibeke: nope. tenk alt folk tar på og driver med i løpet av dagen, og alle bakteriene samler seg på tastaturet. og så kommer neste med sine bakteriefingre osv. blehrk

valerie: ja! :D

Vutarie said...

guro: jeg jobber hos telenor på fornebu, med oppdatering av nummerserier og databaser for sms/mms.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Veldig glad faren din ikkje kjøpte Crocs! (Mamma har, men dei har ho kjøpt etter eg flytta ut.)