Week in the Life: Lørdag


"Saying 'I notice you're a nerd' is like saying, 'Hey, I notice that you'd rather be intelligent than be stupid, that you'd rather be thoughtful than be vapid, that you believe that there are things that matter more than the arrest record of Lindsay Lohan. Why is that?' In fact, it seems to me that most contemporary insults are pretty lame. Even 'lame' is kind of lame. Saying 'You're lame' is like saying 'You walk with a limp.' Yeah, whatever, so does 50 Cent, and he's done all right for himself."

- John Green

I dag har jeg vært på mange loppemarked og sett mye stygt og mye fint og en del rart også.




Noe av det fine jeg fant kjøpte jeg, blant annet disse glassene. De skal være med meg når jeg flytter ut.



Kjøpte også bøker jeg kan lese mens jeg farter rundt på et annet kontinent


Og så hadde jeg på meg rosa blomsterstrømpebukser.


På kvelden spiste jeg smågodt


Og så på Forgetting Sarah Marshall



Hvordan var din lørdag?

Today: Went to a flea market and bought glasses and books, wore pink tights with flowers, ate candy, and watched Forgetting Sarah Marshall.

Alle bilder tilhører meg.

16 spiser syltetøy:

anna sofie said...

ååååå, den quoten likte jeg :D liker og bildene dine.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Pretty!
Eg skulle eigentleg på loppemarknad i går, eller i dag, men eg trur ikkje eg kjem til å orke. =/ Pantoufle kjøpte eg på loppemarknad, though, og sjølv om han berre klarer skrive ein bokstav per linje, heilt i midten av arket, så elskar eg han. <3
Eg såg på leilegheit Al og Val kanskje skal bu i, var på akvariet, høyrte/såg trommemusikk og menn med sablar og tregevær, åt middag med Al, Val og foreldra til sistnemnte og brukte kvelden på fjernsynsseriar, nammenam ananasbitar og sjokolade á 85 % kakao.

Guro said...

Jeg likte det sitatet, du. Og finfine bilder.

Men Forgetting Sarah Marshall. Uhm, jeg liker ikke den filmen.

Vutarie said...

birte: aw! jeg så etter om de hadde sånne ting på de loppemarkedene jeg var, skrivemaskiner og kameraer og sånn, men det hadde de ikke. nåja!

guro: er ikke akkurat favorittfilmen min heller, men synes den er ok :P

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Awh, oh wellZ. (Ananasen var forresten fersk, ikkje hermetisert. Not that it really matters.)

Valerie said...

Ååh, jeg har så lyst til å gå på loppemarked, men selv om det er fem stk denne helga, har jeg bare vært inne. Skal på den store Fretexen i morgen da, kanskje jeg finner noe fint.

Nøve said...

Sukk, smågodt.

Min lørdag var sånn: I dag skal jeg lese historie. Leser i to-tre timer. De ringer fra jobb og spør hvorfor jeg ikke er der. Jeg går på jobb. Noen skjønner visst ikke at når det står "SMS" ved siden av navnet mitt på vaktlisten så vil jeg at de skal sende melding hvis jeg får vakten. Men greit. Jeg tjener penger til New York. Muaha :]

Iselin said...

Så kjekt med loppemarked, det vil jeg også! Og for noen fine skatter du fant! Glassene var jo kjempefine! Min lørdag var veldig bra. God mat, gode venner og kino. I dag er det andre boller; oppgaveskriving.. Men blir litt kos i kveld også:)

Ha en fin søndag videre;)

Guro0o said...

oh! no fekk eg skikkeleg lyst til å lese John Green sine bøker. Kva bok er best?

engdal said...

Herlige bilder!:D

nattdraum said...

Eg har faktisk aldri vore på loppemarked (berre på Fretex, men eg er sikker på at eg kommer til å like det. Tenkte eg skal i mai).

Glassa var fine.

Laurdagen min var nokså grei. Var lenge i byen. Biblioteket i Stavanger solgte bøker dei ikkje trengte lenger, kjøpte meg fem stykk. Handla meg andre ting og sendte 4 postkort. Elles såg eg "teen mom" (haha) og strikka vidare på teppet mitt.

Lady Netta said...

Hihihi, Forgetting Sarah Marshall er fantastisk artig :D Og det sitatet er skikkelig fint :) Elsker størmpebuksa forresten :)

line aurora said...

er det mammaen din som sitter på stolen? dere har helt lik munn hihi. skjønner forresten ikke helt hvorfor du har hatt det med å ikke poste bilder av deg selv. du har et så utrolig spesielt og vakkert utseende, ska æ si dæ.

på lørdag ville jeg helst på ikea og jeg ville drikke vin eller drinker ute på byen, men så gnisset alle leddene mine og det var bare så vidt jeg klarte å holde meg oppreist i sofaen. æsj.

Martha said...

Loppemarked har jeg nesten aldri vært på. Det virker jo litt koselig, så kanskje jeg må på det en dag.

kjersti said...

loppemarked må være noe av det kjekkeste æ vet om. hi hi

åh, for en superfin longs!
likerliker!

charl8e said...

Hmm, så mye rart folk har på loppemarked. Men det er kanskje derfor det heter loppemarked. Lopper som du har hatt hele livet! haha.. Som du plutselig skal gi bort, til andre folk..