Week in the Life: Fredag


"Jo mer jeg lærer mennesker å kjenne, jo mer liker jeg hunder."

- Adolf Hitler

Fredag! I dag har egentlig bare vært ganske så fin, jeg koste meg på jobb, tutet på russejenter med scooteren min, og fant nye klær. Du vet, sånne dager som verken er her eller der, men på en bra måte.

Jeg begynte dagen med å bytte linser.


Og hadde på meg glad-sokkene mine.


Etter jobb dro jeg på Sandvika Storsenter og fant shorts og kjole og bikini og masse ting jeg trenger til turen min. Jeg drar på onsdag i neste uke, for de som lurte, og jeg blir borte i ca. seks uker. Skal først besøke New Zealand, og så Australia.



Da jeg kom hjem spiste jeg hjemmelaget pizza, for det spiser vi alltid på fredager


Til dessert drakk jeg Kuli...


...og spiste jordbær. Jeg har så vanskelig for å fatte at jordbær faktisk er sunt, for det er noe av det beste jeg vet. Er det ikke rart at noe så godt ikke er skadelig for kroppen din?


Bortsett fra det har jeg bare slappet av, sett på Lisa goes to Hollywood og hørt på Greg Holden.


Hvordan var din fredag?

Today: Put in new contact lenses, worked for forever (but it was ok), went shopping for clothes and other stuff I need for my trip, ate pizza and strawberries, drank Kuli, and listened to Greg Holden.

Alle bilder er tatt av meg.

15 spiser syltetøy:

Nora said...

Jeg elsker sokkene:) Tror vi kjøpte dem på TopShop? Jeg har sendt ut epost om noen vil ha de siste timene mine på tirsdag så jeg kan slutte 17 eller 18 og komme hjemom, håper noen tar dem:)

Vutarie said...

nevnte du at lillesøsteren din kommer til å bli spist av hai?

nattdraum said...

Fredagen min har vore heilt grei, såg Norske Talenter og Nytt på Nytt, jubla då Knut gjekk vidare.
--
Så søte sokker.

Sidan eg ikkje kan reise nokon plasser akkuratt nå så gler eg meg på dine vegne. Eg har hatt lyst til å reise til New Zealand og Australia.

Guro said...

Bare sånn i tilfelle du har litt ekstra plass i kofferten: Jeg sniker meg mer enn gjerne med til NZ/Australia.

hcaracola said...

fin fredag o:) ser ut som du har hatt ei fine uka rett og slett:) heldige deg så reise te australia!:) får me varme?

Nøve said...

Så fine sokker!

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Jordbær er fantastisk. <3 Herregud, du reiser allereie! Og eg som helste på Dory og Marlin i dag! :D Too cool. Ha ein fantabulous tur, my sweet. Fredagen min var fin, sjølv om eg var superkvalm heile dagen (and kinda still am. Damn you, allergitablettar og misleading menyar!).

Ingrid Ping said...

Mine gladsokker har pingviner. :3 Og fredagen min var fin!

Guro said...

sv: hih, jeg er overbevist om at du har kommentert etter jeg har byttet design. men takk!

jeg har ikke lest boka, men elsker filmen. så derfor tror jeg ikke at jeg vil lese boka, sånn bare for å forstyrre inntrykket mitt av filmen.

anna sofie said...

oi drar du down under. så kult! jeg spiste også jordbær idag, trodde nesten at jeg dro til himmelen, er så himla godt!!

Lady Netta said...

Åh, jordbær. Det er så magisk :D

Vutarie said...

guro: ja, skjønner litt hva du mener. jeg hadde det litt sånn med the secret life of bees, men endte opp med å bli veldig glad for å ha lest boken.


og alle som vil være med i kofferten kan selvfølgelig bli med. bare brett dere godt sammen!

Vutarie said...

birte: aww akvariet :D og blah, allergi! det minte meg forresten på at jeg har glemt å ta allergitabletten min i dag, så takk for det!

Mynte Valkyrje Poirot, said...

You're welcome! <3

Silje said...

Min fredag var helt avslappet og rolig, akkurat slik jeg liker det :)

SV: Takk! Pastellrosa er en av mine favoritter innen klesfarger :) Jeg er ellers ikke så flink til å bruke farger, det går mye i svart, hvitt og grått.