Picture perfect


I dag har jeg sovet, spist påskeegg, og blitt glad av den mappen med snapshots som bare heter rart. For det er jo litt gøy med merkelige fjes og kostymer? Så da tenkte jeg at jeg kunne dele litt med dere også.

















Alle bildene er snapshots. Jeg har brukt VLC media player.

10 spiser syltetøy:

DREA said...

Haha, liker bildene svært godt! ^^

Guro said...

Hvordan tar du snapshots i VLC? Har hørt rykter om at det er en sånn smart tastekombinasjon av noe slag..

Nøve said...

Hihi

Vutarie said...

guro: jeg bruker å gå på video>'snapshot', men man kan også bruke alt+ctrl+s. eventuelt hvis du vil ha en annen hurtigtast kan du gå inn på innstillinger og endre det til hva du vil. men jeg bruker ikke tastekombinasjonen for min vlc bare lukker seg når jeg gjør det :/ (noe som er teiit)

Guro said...

sv: Ahaaa, smart! Nå følte jeg meg kjempesmart som ikke fant ut av det selv. Jeg som går på skole og alltingen..

Lady Netta said...

Hahaha, så masse fint og rart! :D ELSKER at Sheldon ikke skjønner sarkasme :P Hihihi

hcaracola said...

haha:D fine snapshots!:)
GOD PÅSKE!!:)

nattdraum said...

For ein herleg mappe.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Awh, so much cuteness! Det av Big Mike får meg til å le kvar gong. xD

myldretid said...

aaaw, big bang theory og jane austen book club. Fint!