It's not a miracle we needed


Jeg synger av full hals til sanger jeg ikke kan teksten til, leser fanfiction på flere hundre sider, og mister all kreativitet på grunn av jobben, og kanskje på grunn av våren. Ikke fordi jeg liker våren og blir så hoppende glad at alle ideer flagrer ut av hodet, men fordi pollenallergien kommer krypende, og fordi verden ser mer vissen ut enn full av håp.

Phoenix synger counting all different ideas drifting away og jeg vet ikke hva jeg skal skrive. Skal jeg skrive om hvor "fint" det er at det er lyst når jeg stavrer meg ut av sengen halv seks hver morgen? Om å drømme meg vekk både om natten og dagen? Om å planlegge hvordan jeg skal innrede hybelen jeg ikke har fått? Skal jeg skrive om dager med tall på en skjerm, om dager med søvn og bekymringer over fremtiden og valg? Eller skal jeg bare smile mens jeg hører på When We're Human og Miles Kurosky mens jeg drikker Solo til jeg sprekker? Tror kanskje jeg velger det siste.


Hvordan har du det i dag?

Neste uke har jeg forresten tenkt til å være med på dette prosjektet, selv om jeg ikke skal scrappe, og ikke tror jeg finner så mye spennende å ta bilde av. Kan bli gøy uansett, kanskje? Bli med du også!

Trykk på bildet for kilde.

5 spiser syltetøy:

Nora said...

Åh, så gøy at du blir med på det du også :D Vet ikke om jeg kommer til å lage album jeg heller, men jeg laster nok opp noen av bildene jeg tar på Flickr, du får gjøre det du også så jeg får se:)

Nøve said...

Jeg har det bra! :D haha.

DREA said...

Åh, du skriver så fint. Tror jeg har sakt det før, men alt blir bare superfint. Og phoenix klinger bra i ørene mine. Og jeg har det brillefint! Tjohei.

kjersti said...

så godt du skriver! :)

æ har det bra i dag. du vet, sånn fint når man har gjort noe bra og kan spise is etterpå, hi hi

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Eg har generelt veldig mange moodswings these days.