I'll meet you there


I dag har jeg tømt kontoen min og brukt tid på å studere bilder fra Australia og New Zealand. For dit skal jeg! 28. april pakker jeg sekken min igjen og bumper på et fly ned til Oseania. Der skal jeg snorkle, bli spist av hai, slått ned av kenguruer, dratt opp fjell og ned elver, og late som jeg er med i Ringenes Herre. Og så skal jeg bli like fregnete som bare et fregnefjes kan bli.

Noen som vil ha en edderkopp i posten, kanskje?





Bildene er publisert under CC-lisens, linker her: 1 2 3 4 5 6 7 8

11 spiser syltetøy:

vibeke said...

God tur og nei takk..Ikke noe edderkopp i posetn.... hehe

hcaracola said...

aw:) så utroligt koslig! kan tenka meg at u glee eg i hel nå:)
GOD TUR!

Nøve said...

Oi, reiser med en gang du! Haha du er så kul. God tur. :D

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Og så skal du finne P. Sherman, 42 Wallaby Way, Sydney!
God tur (igjen)!

kjersti said...

tusentakk for det :D

det gikk såå over all forventning!

Lady Netta said...

Åhwow, det høres absolutt fantastisk ut! Jeg vil også reise like mye som du gjør :D Men så var det det at man bare vil ha penger rett i hånda da. Det blir litt vanskeligere. Jeg tar gjerne imot en edderkopp i postkassa hvis det er det eneste du sender til folk :)

Vutarie said...

nøve: haha ja, det ble plutselig sånn med en gang, men det går fint det da!

birte: of course! :D

lady netta: sender gjerne postkort også :P

Guro0o said...

kor lenge skal du vere i australia og new zealand? :)

oluffen said...

God tur! :D
Hvordan kan du bare reise over alt hele tiden? Det tar jo mye tid og penger, hva med jobben osv? :P
Er bare nysgjerrig og misunnelig :)

Vutarie said...

oluffen: da jeg fikk tilbake skatteoppgjøret mitt fant jeg ut at jeg faktisk hadde en del penger - bruker opp omtrent alt på å reise nå da. og jeg jobber bare deltid på jobben, så tror det skal gå greit. håper jeg i alle fall :P

da jeg reiste i høst jobbet jeg ikke, ettersom kontrakten min gikk ut i slutten av september. jeg antar jeg har vært flink til å spare penger - kjøper veldig sjeldent klær og sånt.

ceciliemaria said...

Weee! Heldige deg, altså! Jeg savner Australiaaaa!