+


Liker i dag: å drikke vann når man er kjempetørst, rent sengetøy, når noen nynner/plystrer i sanger, å våkne av seg selv, tv-seriemaraton, ord som peppermyntedrops og labyrint, å kjøre bil med altfor høy musikk, latter, reiseplaner, folk som hører på Jahn Teigen når de har kjærlighetssorg, og bilder av kart.

Hva liker du i dag?



Alle bildene (minus det første) er publisert under CC-lisens, trykk på bildene for kilder.

12 spiser syltetøy:

Mona said...

Idag liker jeg at endelig er ferien over, reiseplanlegging, reisedrømming (*sukk*), fantastiske venner og masse glede :)

hcaracola said...

det va mange fine ting:)
eg like at kjeresten har på seg den nye parfymen, at me har snøklokker nerforbi trappå og at eg lagde go vegetarlasange idag:)

Lady Netta said...

Åh, det var masse fint du likte! Sånne ting liker jeg og. Men jeg liker også og komme meg ut av huset en gang i blant, og å føle meg så vilt trøtt på skolen at jeg nesten sovner sittende rett opp og ned. Jeg liker også å bare sovne når jeg kommer hjem. Jeg liker også gode karakterer veldig godt idag. Og følelsen av å slappe av selvom ferien er over :)

cassiopeia said...

jeg liker idag grønn te og ny rød lebestift :)

Mynte Valkyrje Poirot, said...

I dag likar eg lange bussturar, søte barn som vert oppspilt over noko så enkelt som ein raud buss og at det finst fine bøker.

Nøve said...

Peppermyntedrops er fint på tungen (i dobbel betydning).

I dag liker jeg bestevenner som alltid har vært bestevenner og alltid kommer til å være det, at det ikke er påskeferie lenger, at det er fint vær og at det går an å rusle rundt i byen og til og med sette seg ned på en benk for å spise.

nattdraum said...

I dag likar eg pakkar frå Play.com, Påskeegg som kostar 16 kr, Prøve nye ting, lage wok og at venninna mi likar den same artisten som meg.

oluffen said...

I dag liker jeg å sykle så fort at jeg må gå av sykkelen fordi jeg får melkesyre i beina. Jeg liker vennene mine og Cola. Og jeg liker å ta en herlig dysj nå som dagen er over.

divino said...

jeg liker et ord som heter klistreklump, og hvordan man uttaler «plus» på spansk.

kjersti said...

tror æ har sagt det før; men headeren din e supersøt! :3

swictor said...

Dutdut! Det må du slutte med, så får du jaggu begynne å gjøre jobben din!
Eheheh..

charl8e said...

Idag liker jeg at jeg ser lys i tunnelen til å bli frisk!! ;-)
Hvertfall, ikke ha så mange dager med forkjølelse hvertfall..