February song


Hei, nå er februar over og det skal være vår, i alle fall drypper det nok til å fylle en hel innsjø utenfor vinduet mitt. Eller noe. Men mens det fremdeles var februar, og jeg måkte snø og var alene hjemme og surret rundt, hørte jeg også på musikk, i bøtter og spann. Så her kommer en liten spilleliste med noen av de sangene jeg hørte mest på i måneden som var, på godt og vondt.



Dette er altså en Spotify-spilleliste, og hvis du vil høre på den kan du enten trykke på bildet over, eller trykke her.

4 spiser syltetøy:

Iselin said...

Kult, skal høre på :)

Lady Netta said...

Så digg at det snart er vår! :D Tusen takk for lista ;)

Nora said...

Ojojojo har Glee kommet på Spotify! Fantastisk:D:D Jeg digger også duettversjonen deres av Defying Gravity <3

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Glee! <3