Can you feel this magic in the air?


I går var jeg på skytebane med pistoler og hylser som fløy rundt i luften som regn, og jeg minnet mer om en sånn proff CSI-agent enn Dr. Reid i sesong 1, selv om Reid sjarmerende nok skyter en fyr i hodet i samme episode. For skyting er GØY, selv om de vanlige klubbmedlemmene var litt frekke og selv om det kanskje virker litt rart at folk går rundt med dem på ordentlig (pistolene), at de faktisk finnes og dreper folk. Men inne i et bomberom med en sånn liten skive som mål var det bare morsomt og litt nervepirrende, kanskje. Så jeg skjøt, traff, og etterpå tok jeg bussen hjem mens Taylor Swift sang today was a fairytale, og hjemme ventet melkehjerter og American Idol med gråting og klemming og grusom synging.

Har du skutt med pistol før?

19 spiser syltetøy:

Guro0o said...

nei, men med gevær :p

hcaracola said...

eg har ikkje skjøte med nogen ting:) ikkje med sprettert ein gong:P
men hørres kjekt ut å ha prøvd da:)
melkehjerter<3

akarlsen said...

har ikke skutt med pistol, men med luftgevær. og jeg har skillzZ! :P

Stine S said...

Jepp, det har jeg :D

hjertevill said...

Aldri, men tanken på å føle seg som en i CSI er nok til å få lyst!
Sv: Haha, har et par sånne filmer jeg også! Se den :)

line aurora said...

og plutselig har du begynt å blogge igjen :D eller, bare jeg som er litt treig. ble bare så SUR da jeg for noen uker siden og bakover sjekka bloggen din hele tida men så oppdaterte du aldri! neida. ikke sur da.

men du har hatt det fint du! og tatt fine bilder. om fire år vil jeg også dra bort dit, borti der, og da kommer jeg til å spørre deg om tips og triks.

har skutt med luftgevær! da var jeg vel... åtte. skulle treffe sånne oransje flyvedingser. traff jo aldri.

Marit said...

Så tøft! Jeg har bare prøvd å skyte med luftgevær. Det er gøy nok ^^

rikke said...

jeg prøvde det for mange år siden, og om jeg husker riktig likte jeg det ikke særlig godt. jeg har ikke særlig lyst til å prøve igjen heller ...

Nøve said...

Haha nei, bare luftgevær. Men det var gøy bortsett fra dingsene som kom flyvende tilbake og traff vernebrillene.

ceciliemaria said...

Oi! Det hørtes spennende ut! :D Jeg har aldri brukt pistol, nei... Kun luftgevær! Hehe.

oluffen said...

Pleide å skyte når jeg var på leirskole som ung. :)

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Nei, berre med leikegevær og -pistol. :P Trur det hadde vore litt for skummelt, men hey, kanskje? Kunne sikkert ha vore spanande.

Synest dei var flinkare på Idol denne veka, og så var det så mange søte dommaraugeblikk. <3

Jeea said...

Oiii, nei.. men har brukt hagle før:) muahah..

Vutarie said...

akarlsen: det har jeg også 8)

birte: jeg syntes jentene var ganske flinke, men jeg likte ikke guttene noe særlig (men kan ha noe med at jeg var utrolig trøtt da jeg så den episoden :p). og meh, jeg likte jo alex best og så ble han stemt ut? TEIT.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Eg syntest gutane var veldig flinke denne veka, så eg trur kanskje du må sjå han om igjen. :P

JULIE AIDA said...

TAKK FOR AT DU STEMTE PÅ MEG!!!! :D (føler meg som et idolnummer)

Frk. Speilvendt said...

Har skutt med luftgevær, og det er dritvanskelig å treffe blink. Jeg suger i skyting...

Lady Netta said...

Haha, jeg leste omtrent hele teksten mens jeg trodde du hadde vært på "skøytebane" med pistol. Du kan tro jeg begynte å lure? :P Men det er jo litt kult da, å skyte mener jeg, det har jeg aldri prøvd før. Søte bilder også, forresten :)

Sv: Hehe, åh, det er så dritt når det ikke er undertitler, spesielt når det egentlig må være det. Har prøvd å lasta ned (uffda) Da Vinci Code i lange tider nå, men finnes ingen gode versjoner med undertitler. Og da blir det vanskelig når de prater latin og greier... Precious er helt grei, by the way, men jeg synes ikke den fortjente noen oscar akkurat.

Lise said...

Håhå, det høres skikkelig spennende ut!
Og melkehjerter er naam :)