I saw you dancing


Hei!
Det er lenge siden sist, og mens jeg ikke har blogget har jeg jobbet og reist i Asia og vært veldig glad i vinteren. Jeg skjønner ikke hvorfor alle vil ha vår, vår med rennende nese og kløende øyne, og alle som blir forkjølet fordi de nekter å ha på seg jakke. Da er det jo mye koseligere med røde eplekinn og skjerf man kan surre rundt halsen til verdens ende, og søte votter man kan lage snøballer med. Og ikke minst når det snør og snør og man kan legge hodet bakover og hele verden snurrer rundt på en snurr. Og man kan føle seg flink fordi man måker snø, og man kan skøyte rundt i bilen sin på veien.

Ok, det siste er kanskje ikke så gøy, og kanskje, når jeg endelig har parkert i garasjen på jobb, sitter jeg der som et nervøst lite vrak med bein som skjelver og takker en gud jeg ikke tror på, men sånt hører vel med. Og kanskje skal jeg begynne å blogge igjen. I mellomtiden skal jeg i alle fall hoppe rundt ute i snøen og se på vinter-OL til jeg besvimer.

Hvordan har du det?






P.S. Bloggen min har fått en liten oppussing. Templaten fant jeg her, og søsteren jeg plaget helt til hun hjalp meg fant jeg her.

22 spiser syltetøy:

Valerie said...

Ååh, jippi! :D

Nøve said...

Men jeg er forkjølet nå og jeg går med jakke! Men jeg er egentlig fornøyd bare solen titter frem innimellom.

Jeg stemmer for flere blogginnlegg!

Benedikte Bullshit said...

Så stilige bilder! :D

Margrethe said...

Hurra, du er tilbake! Nå ble jeg litt glad i vinteren igjen, takk for det:)

Ida said...

sv: det har jeg ikke tenkt på, god idé! :D

og jeg stemmer også for flere blogginnlegg!

Ingrid Ping said...

fint, takk. velkommen tilbake.
fin twitterping, ingrid ping wants.

Vutarie said...

nøve: ja, egentlig ganske mange som er forkjølet nå, vet ikke hva som skjer med det altså

benedikte: takk takk

margrethe: ingen årsak. synes alle burde være litt mer glad i vinteren :D

ingrid ping: har tegnet den selv i paint. skillz.

Merci Beaucoup said...

Jepp, det er jævli irriterende. Og sånn var det ikke før. Hun begynte å tisse på vesker&sekker o.l. etter den dagen hun fikk besøk av en fremmed katt her inne. Da måtte hun merke hele huset etter det.... Flott.. :)

DREA said...

åh hurra, du er tilbake! i alle fall sånn omtrent. jeg håper i alle fall at du fortsetter, for bloggen din er superfin og du skriver veldig fint. uans, jeg gleder meg til våren uansett jeg. den er fin. og så fine bilder du har. damn, nå ble ordet fint brukt veldig mye her. akk ja.

hihi, jaa, enig. og ja, da er det nok best å gå uten høyhæla sko vil jeg tro. sånn om man ikke vil lide for skjønnheten da, men en kan da ha skjønnhet på andre måter enn å gå med høyhæla sko. vel ja.

Guro0o said...

aa, lykke! du er tilbake :D

Vel, det er vel lett å sette pris på vinteren når ein akkurat har komt heim i frå Asia. Ein blir litt lei til slutt. men for all del vinteren er flott den!

Eg har det flott

charl8e said...

Jeg vil ha VÅR!

Nora said...

Åh, digget solen gjennom epletreet på det øverste bildet:)

Btw,brudebildet henger inne på blomsterrommet, har ikke lagt merke til det før jeg heller :)

jegvilut said...

Åh, ja, den er kjempefin! Du burde se den :)

Ane said...

Ja, The Notebook er nydelig<3 Så utrolig fin blogg du har.

Vutarie said...

drea: haha <3

guro: kom tilbake i slutten av desember da, så jeg har jo fått oppleve en del vinter vil jeg påstå

nora: jau, skjønte det pga tapeten 8)

resten: tusen takk for alle søte kommentarer! :D

Lady Netta said...

Sv: Takktakk :D
Ja, jeg var dritheldig, og det var kjempekult ;)

Æh, nå ble jeg glad! Jeg har savnet bloggingen din skikkelig! :D Tumbler og Twitter har vært gode erstattninger, men dette er jo mye bedre :D Woho :)

Flott design by the way, det ble skikkelig fint :)

Marit said...

Velkommen tilbake! :D

De dyrene på siden er kjempesøte!

Fine vinterbilder! Jeg vil heller ha vinter enn nesten-vår. Men hel-vår er favorittårstiden min. Blomster over alt, varmt i været og fuglekvitter!

marthe s said...

fin blogg, og utrolig.. koselige bilder.

hvordan jeg har det? litt opp og ned.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Eg òg elskar vinter/snø, og nowadays er eg sjuk = mykje te.

N said...

good to have you back!
jeg har det bra. :) hihi.

Frk. Speilvendt said...

Velkommen tilbake :D
Liker bloggen din så godt!

Jeg har det bra. Er litt trøtt, men det er jeg hver vinter. Gleder meg til våren heheheheh!

Theri said...

For noen herlige bilder. :D Fin blogg du har. Likte headeren veldig godt. :)