Time to go

Nå reiser jeg til Asia. Kommer hjem i slutten av desember. Vi sees!

20 spiser syltetøy:

Boble said...

Heldiggris. God tur!

kathrine said...

Så heldig du er! Kos deg!

Lady Netta said...

Som de andre sier, du er så heldig! Men du har sikkert jobbet hardt for å få det til og da :) Du får ha det helt sinnsykt bra, gleder meg til å høre hvordan det var :D

Nøve said...

HELDIG. Hils Japan og si at jeg kommer snart.

oluffen said...

Ka ska du der? :D
GOd tur!

DREA said...

oi, du er heldig. ha det superfint!

hjertevill said...

Oi, god tur! :)

thefootballplayer said...

KOS DEG!

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Du må ha det så utruleg superduperfint!

Fæææh said...

jeg er fascinert. Shit. Jeg blir fascinert over langvarige opphold som ikke er i ens.. naturlige habitat. Også helt til Asia da, du slår følge med fuglene. I like. God tur!

Neda said...

Sick! Have fun, go mad!

girafff said...

god tur!

selv om du ser dette når du har kommet tilbake, og da er det vel litt sent å ønske god tur, men jeg håper jo du har en god tur fordet.

Emma Lovise said...

Utrolig koselig og inspirerende blogg! Blei veldig inponert! :D Likte den veldig godt!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
DREA said...

Hallow, dette er ingen klagemelding eller noe, men jeg savner bloggingen din, og jeg håper du hadde det konge på turen din!

line aurora said...

hihi lover å ikke legge ut flere rottebilder.

nei det lover jeg ikke.

men kan si fra litt før jeg legger ut et rottebilde. så slipper du å se på. (selv om rottene mine er driiitsøte.) vil jo ikke miste deg!

og kafaen hvor blir bilder av? :s :s :s :s

maren said...

har tatovert det :D

Talkie Walkie said...

Sv: Haha, sånn snakker jeg av og til også, når jeg er hjemme med familien. Ikke kjeeeeempebredt, men bittelitt (a)

Caroline said...

Ja, takk for at du sier i fra :)