Running, Returning


Jeg synger I won't say goodbye anymore av full hals i bilen, til tross for at jeg ikke kan synge, og spesielt ikke kan synge at this love is taking its toll on me, men jeg gjør det allikevel. Og jeg husker ikke hvordan man blogger lenger, jeg får det ikke til, jeg skriver og skriver og skriver men det kommer ingenting ut. Men jeg skal gjøre dét også, allikevel.

Hva skal jeg si, though? Det har gått to måneder, og kanskje bør jeg fortelle hva jeg har gjort, men jeg har ærlig talt ikke gjort noen ting. Jeg har jobbet og kjørt bil og sovet og hørt på musikk, mye musikk. Fin musikk og gammel musikk og musikk man ikke snakker om, som han der gutten som synger you found out I got a crush on you, og hun jenta som synger I can do what she can do so much better. Og noen danser i måneskinnet og andre ligger urørlig i sengen, og noen råkker i forstadene. Og jeg skal råkke i Asia.

Hei.
Hvordan står det til med deg?

11 spiser syltetøy:

Lady Netta said...

Så flott at du er tilbake i bloggverden igjen :D
Og det står bra til med meg :) Hva med deg? :)

DREA said...

/ Indeed! :D

og hei, jeg fant ut at jeg har glemt bloggen din helt. Men nå legger jeg den i favorittene mine (lover), så nå skal jeg lese bloggen din igjen.

Ida said...

sv: ja'a, det er det! :D

tinekatrine said...

hihi. bra alle har forskjellig smak da 8)

Marit said...

Velkommen tilbake! :D

Vutarie said...

lady netta: bare bra, takk takk :D

drea: no worries, jeg har ikke blogget på en stund såeh..

marit: takk!

Anonymous said...

skrivestilen din minner meg om johan harstad sin!

C said...

alt er ok, så lenge man har musikk.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Akkurat no går det veldig dårleg, men eg er her likevel.

"If I should be so bold I'd ask you to hold my heart in your hand."

glosin said...

mmmmm det bildet er det fineste jeg har sett på leeeenge. herregud det var fint

maren said...

jeg vet heller ikke helt hvordan man blogger lenger