I would stay


Mat Kearny synger breathe in breathe out, og jeg ser gjennom alle mappene mine med snapshots fra filmer og TV-serier, for det er sånt jeg liker å gjøre for å bli glad. Stillbildene mine er mitt personlige weheartit/flickr/whatever, og jeg kan se gjennom alle historiene jeg liker og alle øyeblikkene som er fanget på film mens jeg skyver tanker som utdanning og fremtid og ansvar bak i hodet. For slikt vil jeg ikke tenke på, men når man er ferdig på videregående og jobber fulltid hver dag har folk en tendens til å snakke om det. Ofte. Og man kan bare si "jeg vet ikke", så mange ganger, for til slutt kommer tankene som gjemmer seg bak det "jeg vet ikke"-et ut. Og da får jeg bare lyst til å gjemme meg under dynen og late som jeg ikke er lille meg som vet ikke, men kanskje noen som vet alt istedenfor. Så mens Mat Kearny synger just make it through the night, because everyday there comes a sun with the dawn, ser jeg på snapshots av filmer og TV-serier.

Hva liker du å gjøre for å skyve vekk dumme tanker?

(psst - jeg har forresten blitt intervjuet)






Bildene er fra It's a Boy Girl Thing, Pride and Prejudice, Lars and the Real Girl, 17 Again, Big Bang Theory sesong 1, Grey's Anatomy sesong 4, og Skins sesong 2

13 spiser syltetøy:

hjertevill said...

Drømmer meg bort i bilder, musikk og tv-serier.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Bøker, filmar, musikk... og screenshots, definitivt. Det er cirka den beste hobbyen som finst. Albumet "Kjærleik" på Facebook er kanskje mest av alt laga for meg sjølv, fordi eg treng det for å overleve. Har sjølvsagt langt fleire bilete eg kunne ha lagt ut der, men... får sjå, kanskje det vert eit Kjærleik II snart, når dette er fylt opp.

Kristin Vicious said...

Jeg setter på en film, hører på musikk, ser tv-serier eller finner på noe fint med venninnene mine.

Det er så fint at du blogger igjen! Det er ikke mange som skriver like fint som deg.

Nøve said...

Trøst deg med at du ikke er den eneste som ikke vet. Og mens du ikke vet og tjener masse penger, er det andre som ikke vet og likevel har studielån. :))))

Jeg liker for tiden å høre på Joshua Radin og spille piano.

line aurora said...

å lisa da! så koselig at du nevnte meg i det intervjuet. du aner ikke hvor paff og glad jeg ble. mest paff! eller mest glad!

når jeg har dumme tanker tenker jeg først gjennom dem, sånn at de er ferdigtenkte, og så forsvinner de kanskje litt mens jeg prøver altfor hardt på å finne på noe kreativt. eller så kjøper jeg meg klær og fine små ting, helst det siste. men hei, ikke tenk dumme tanker, da.

line aurora said...

apropos utdanning og fremtid. da jeg ble ferdig på videregående (etter fire (!) år. hater påbygging for alltid) gikk jeg jo først på fhs, og nå jobber jeg for å få råd til en reise jeg ikke engang veit om jeg tør å dra på, for jeg må visst plutselig dra aleine. så jeg begynner ikke studier før til neste år, og allikevel synes jeg ikke det er så altfor seint. veit av en del som har begynt når de er 24-25. de har opplevd litt annet først, og de angrer jo ikke. så ja. du får iallfall ikke bekymre deg over sånt, hvis det er det du gjør.

Mariell said...

Jeg setter musikken på full guffe når jeg er lei meg og vil bare langt langt bort fra alt og alle. Men når jeg er mindre irritert, sitter jeg meg ned med en bok :) Helst med en te-kopp i handa :)

Har du sett 17 again?

Vutarie said...

kristin: tusen takk!

nøve og line aurora: ah, ja, det er sant.

mariell: ja, jeg har sett 17 again. hence the snapshot :P

Lady Netta said...

Fine bilder :)
Jeg ser på tv-serier, hører på musikk og leser. Men jeg har akkurat de samme tankene som deg. Er drittlei de tankene nå. Møkk.

Frk. Speilvendt said...

jeg leser blogger - da kan jeg drømme meg bort da. spesielt i slike fine blogger som blant annet du har. liker den kjempegodt!! og elsker den søte headeren din <3

DREA said...

da går jeg en litt for lang tur, også har jeg på iPoden litt før høyt, også tar jeg med hunden min. Du vet, de er jo glade uansett, og de trøster uannsett. Eller så leser jeg fine blogger som får meg til å slappe av. Sånn som bloggen din foreksempel. Du skriver fint.

Nøve said...

sv: Haha, ja det hadde vært noe. Eller.. Kan jeg få varulvkjæreste i stedet? Jacob. <3

Evalie said...

Hmm, pleier å høre på rolig musikk som får meg på andre tanker^^ Og snakke med fine mennesker som smiler. Fin blogg, btw!