Ocean Eyes


I dag har (noe av) inspirasjonen min blitt utgitt på CD, og jeg vet det høres rart ut, men tingen er at når jeg blogger så er det fordi jeg har hørt fine toner som får meg til å skrive slik jeg vil, og ikke på den måten som får meg til å knurre av ergelighet.

Owl City, skjønner du, har lansert den nye CDen sin på iTunes i dag, og selv om jeg allerede har hørt på sangene en stund er det i dag det er sånn ordentlig offisielt, og selv om albumet ikke kommer i butikkene før om litt, er det i dag det gjelder. Inspirasjon på boks, det er det det er, og jeg har ikke tenkt til å fortelle deg at du høre på den, for da vil de fleste bare gjøre det motsatte. Jeg vil bare informere om at nå er den her, og den er feiende flott. I'll be out of my mind and you'll be out of ideas pretty soon, so let's spend the afternoon in a cold hot air balloon.

Hva blir du inspirert av?

Bildet funnet på last.fm, link

4 spiser syltetøy:

oluffen said...

Haha, din omvendte psykologi funka på meg! Hørre på de nå.. ;)

Nøve said...

jeg blir inspirert av fine gutter på toget og fin musikk og fine bilder og fine filmer.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Fyrst og fremst musikk, samt tilfeldige hendingar i livet, men òg bøker, filmar etc. Akkurat no er livet mitt så rutinert og einsformig at det vert lite skriving, which is quite depressing.

Camilla said...

bøker og musikk! men mest av alt mennesker.