If I could fall into the sky

Hjartesmil utfordret i dag alle leserne sine til å lage et blogginnlegg om hva de ville fylle en koffert med. Så her er min koffert:


Og den skulle vært fylt av lys, for jeg elsker lys


og post-it-lapper hvor jeg skulle skrevet beskjeder til meg selv, og fine ord til andre.


Klokker


og regn, selvfølgelig.


Et kompass som skulle vise meg veien i store byer og øde landeveier


og en iPod med fin musikk.


Kjoler


og en bok jeg både kan skrive i og bli inspirert av.


To gode venner som aldri klager


Og strømpebukser


Trykk på bildene for kilder.

9 spiser syltetøy:

oluffen said...

Aw, så koslig!

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Åååh, ja. <3
Og eit fuglebur! (Jada, det får plass.)

Joakim Radiomann said...

Åh :D Så utrolig kult. Jeg måtte hatt med meg macen også! og masse andre duppeditter.

Arma said...

jeg ville hatt med deg, lisa

Lady Netta said...

Naw, så fin kofferten din var! Søte strømpebukser da :D

Marit said...

Aaww, så skjønt!

Blomsterplukker, vinterbarn. said...

du er kul.

line aurora said...

så fin en koffert! min hadde vært fylt med sjokomelk, tror jeg. ja, avhengig :( hihi de to gode vennene var søte, da. gi dem en klem fra meg, ok?

Alveline said...

Fin blogg! :)