And all that jazz

Denne uken har jeg ikke blogget fordi jeg har vært i London, du vet den byen i England, og det var gøy. Det regnet nesten til flom mens vi satt i en sightseeing-buss og mennesker løp rundt med paraplyer som vrengte seg, og vi vandret rundt på Tower of London og fikk ikke helt med oss at man ikke fikk ta bilder av han der Henry sine rustninger. Vi besøkte Notting Hill, men så nok ingen blå dør, og vi trasket rundt i Camden Market hvor de hadde innredet butikker i gamle hestestaller.

Og den dagen i sightseeingbussen, den dagen dro vi på musikal for halv pris (Chicago), og glemte å spise middag. Og så drakk vi milkshake, og leste om Rupert Grints svineinfluensa i en engelsk avis noen glemte igjen på subwayen. Og sånn var London. Nå skal jeg høre på musikk jeg ikke har hørt på en stund, irritere meg over at jeg ikke greier å redigere bilder på den nye PCen min fordi fargene er så uvante, og lese bøker om hester og innvandrere
.


Har du reist noe sted i det siste?

London Bridge:


Soho:


Mamma og meg:


Duskehattmann på Tower of London:


Meg, mamma, og søsteren min Nora + Big Ben i bakgrunnen:

11 spiser syltetøy:

Joakim Radiomann said...

Håper du har kost deg massemasse i London :D Ser nice ut. Har vært der fire ganger og må si at jeg elsker det :D

Jeg har forøvrig reist mye og langt. Eller, mellom Drammen og Trondheim, hvis det gjelder! :P Men ellers er det jobb bare her!

Mynte Valkyrje Poirot, said...

*ENVY*

Den blå døra malte dei svart for mange, mange år tilbake. (Eller, han var i alle fall malt svart då eg var der med foreldra mine, og det var i 2004.) Du besøkte ikkje heimen til Sherlock Holmes? Kul stad.

Eg vil inn på Tower of London! Har berre vore utanfor, dei stengte jo så wickedly tidleg, og så handla eg ting på suvenirsjappa som eg har gløymt ut kva var. Det var gåver, i alle fall.

Dårleg med reising, men eg har vore i ein tidleg bursdagsfeiring, og vore supertante for to nusselege sjeler.

Psst: eg vil òg sjå Chicago on stage!

Nøve said...

jeg vil til london! men aller mest til new york.

og nei jeg har ikke reist noe sted. det siste var liksom kongeparken haha. og i utlandet har jeg ikke vært på sånn tre år.

huilei said...

Jeg har omtrent nøyaktig (oxymoron) det samme bildet av Tower Bridge! Har dessverre ikke vært noe sted i sommer. Jobbejobbejobbe. Kanskje Verona i september.

Vutarie said...

radiomann: i did, i did :D

birte: ahh, i seee. nei, men vandret opp baker street en gang eller to (dessuten bodde jeg i baker street forrige gang jeg var der) 8) og jau, det var fint på ToL. men det stengte jo ikke før etter fem en gang?

nøve: du kan jo reise til new york og mellomlande i london kanskje? 8)

huilei: haha, kult (tror en del har det bildet). men du har jo BODD i london et helt år :D

Sara said...

Tusen takk!:)
Ja, det er de. Det skal bli min faste sitteplass:]

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Kanskje dei har endra det, trur det var klokka tre då me var der, noko me ikkje var klar over, om det ikkje var tidlegare. Kanskje det kjem an på vekedagen?

Blomsterplukker, vinterbarn. said...

LONDON <3 du er så heldig!! london om sommeren er vakkert!

Lady Netta said...

Så koselige bilder! Det hørtes ut som en kjempefin tur :D Jeg vil og til London!

Nora said...

det av oss i bussen ble kult i s/h:D

emilija said...

jeg elsker london!! var der for to år siden, men husker det som om jeg var der igår. alt er så fint der!

jeg har ikke reist så mye. eller... jeg reiste til litauen en uke etter skoleslutt og har vært her siden!