She's moving in the air

Jeg skulle egentlig skrevet denne bloggposten på torsdag for å klage over eksamensnerver, og så skulle jeg skrive den på fredag med hoppende glade tanker over ferdigstått eksamen, og så skulle jeg skrive på lørdag om lykken over å være alene hjemme, og så skulle jeg poste i går for den obligatoriske sommerposten. Men sånn ble det nok ikke, så da later vi fremdeles som at det er søndag og at jeg fremdeles har en fridag igjen, og at jeg fremdeles er alene hjemme med bråkete naboer.

I dag, søndag, lå jeg ute i hagen med maur som trippet rundt føttene mine og bier som bzz-et i luften. Tripp, tripp, trapp, trapp og ved siden av hekken satt naboene mine og spiste og gråt og lo og hvem vet. Skrek fordi de var redde for bier gjorde de ikke i alle fall.



Og mens jeg lå ute hørte jeg på Someone Still Loves You Boris Yeltsin som sang Ellie is a girl from a million places, her illustrert ved P4 Sommerstemning

Etter å ha ligget på gresset satt jeg her og leste om Ina Rieger, og nå skal jeg beskrive alt som vidunderlig og deilig og fantastisk! Er det ikke deilig? Er det ikke fantastisk? Er det ikke vidunderlig?

Så satt jeg inne. Da så det slik ut, med gjennomsiktige gardiner som ikke hjelper for noen ting

Og jeg spiste spagetti med smør og salt, for det er den beste måten å spise spagetti på, og jeg drakk solo fra vinglass, og jeg brukte to gafler og en skje. Man må alltid spise spagetti med skje. Og drikke solo fra vinglass.

Og helt til slutt så så jeg på Grey's Anatomy, og jeg gråt i strier og strømmer, for det er trist ofte. Men så er det fint ofte også.



Foto: lisaloffen aka meg
Så det var min søndag, og sånn var det, og i dag har jeg skuffet meg selv og smugspist potetgull. Så vet du det også. Ha en flotters dag.

Hva liker du best å ha på spagetti?

10 spiser syltetøy:

Guro said...

Jeg liker å lage carbonara. sånn.. fløtesausgreier med bacon. mm.

Lady Netta said...

Jeg liker egentlig ikke spaghetti jeg... Men jaja :P Flotte bilder hadde du ihvertfall! :D Ser ut som dagen var flott :)

Cam said...

Herlig dag, herlig bilder og herlig skrevet! og kanskje herlig oppsumert av meg må jeg si ;)

Lady Netta said...

Sv: Hihi, ja, kan det bli bedre enn blå himmel og grilling? :D

oluffen said...

Spaghettien må jaffal ha krydder på!! :D

Nøve said...

carbonara er godt.

men jeg liker aller best med smør, mais, tomater og ost. mm. (og så spiser man med spisepinner)

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Eg gret så utruleg mykje av Grey's at det burde ikkje vere mogleg. Har kome til sesong fire, episode fem.

Og du er søt. Og til speltspagettien min likar eg å ha den fancy Birtetrygge tomatsausen som er laga av soltørka tomat og som smaker veldig godt. Men det vert alltid grising med spagetti, difor plar eg dele han opp i små biter.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Me too!
Awh, du kan jo laste ned?

Arma said...

spaghetti med smør og salt sjæl.
helst fullkorn

Anne said...

Gud, du skriver på en utrolig hærlig måte. Kjente jeg ble glad inni meg da jeg leste bloggen din. Og utrolig koselige bilder hadde du også. :)