Hope is frail


I dag har jeg hoppet i hagen, opp og ned og bort og frem på stikkete gress. Tenk å kunne fly. Ikke i store maskiner med mange mennesker, ikke med tråder og seler og fallskjermer, men alene, uten noe rundt deg. Tenk å kunne sveve langt oppe i luften med flagrende hår og flagrende kjoler. Tenk å kunne se ned på mennesker og hus og trær, slik man kan på Google Earth, bare at det er virkelig. Og man kan sprike sånn deilig med tærne, slik man kan når man husker, og man vet at man behøver ikke komme ned om man ikke vil. Og man kan ha den samme følelsen som man får når man hører alle synge there can be miracles i kor i slutten av den sangen, og man kan fly i sirkler med fugler og man kan danse uten at føttene treffer bakken. Det tror jeg hadde vært fint. Men for nå har jeg bare hoppet i hagen. Og det var fint det også.



16 spiser syltetøy:

oluffen said...

Eg vett!! Har så sykt lyst å fly som Peter Pan!! :D:D

huilei said...

Iih, du ser vakker ut.

Sv: Næ, hvorfor får jeg BEDA-gave? Jeg vant jo ingenting!

Malin said...

sv: ååh, tusen takk for det. tror lisa og jeg (hun jeg reise med) fant ut av at vi SKAL. hoho, så det blir jævlig bra! skal prøve å ta masse bilder, høhø. (om det hjelper, som det sikkert ikke gjør, høhø)

Cam said...

åh herlige bilder, hopping i hagen kan være veldig gøy. Flyving hadde vært enda bedre, men man kan da ikke få alt her i livet!

superb said...

nå fikk jeg lyst til å hoppe i hagen jeg òg, men naboene er så nyskjerrige og det er en del hundebæsj der, så jeg lar være.

Blomsterplukker, vinterbarn. said...

Jeg elsker bildene du poster her. Super-inspirerende!

julie aida said...

hahah han tar den alltid ut for å sniffe på den og alle veit at piercinger stinker, men du blir vant med lukta etterhvert. han er ekkel hahaea

Vutarie said...

oluffen: indeeeeed!

resten: takk takk :D

Sunniva said...

(svar) Så eg er ikkje den einaste? Har følt meg litt aleine angåande Hannah Montana nemlig. Søndagen skulle bli fin i allefall, har dessverre ikkje gjort nåke av det eg hadde planar om..

Fantastiske bilder, forresten!

Lady Netta said...

Sv: Takk :D

Å hoppe i hagen ser fantastisk ut. Jeg har så lyst til å være en fugl jeg, det ser så koselig ut :) Eller superman. Eller, noen andre som kan fly. Bare å kunne fly hadde vært magisk :)

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Du er så fantastisk. <3
Det hadde vore herleg, og du er søt og vakker og fabelaktig, og verda vert litt finare når eg veit du er ei del av ho.

Line said...

Sv: Jeg er sikker på at du er kjempefin i profil!


Så koselige bilder ;D

Helene said...

Sv: Takk :) Ja, det er veldig rart å bli ferdig sånne ting, men samtidig utrolig godt. Gleder meg til å starte på noe nytt :)

Omana said...

så herlige bilder!

rrikkes said...

Jeg har veldig lyst til å fly slik som Peter Pan eller Dumbo. Det hadde nok vært utrolig fint, spesielt når det er sol, blå himmel og skikkelig sommervær!

SV: Jeg er enig med deg. Blogging er koselig tidsfordriv, spesielt når du vet at det er noen der ute som liker det. Det er fint å tenke på.

superb said...

jeg har sett litt av den, husker ikke i hvilken sammenheng.

pollenpiloter, knis.