Hippos swing from the jungle vines


Mens denne uken har tikket forbi har jeg forelsket meg i enda en tv-serie (Jordan Catalano, anyone?), forvekslet dager, og vært en flittig maur som har ryddet rommet og vasket sokker som en ekte sokkemester, litt som sokkemester Bastian. Eller noe. Og så har jeg ligget våken klokken tre om natten og hørt på soundtracket til Løvenes Konge såklart, for det må man jo alltid gjøre. Og mens jeg har hørt på musikk og vært forvirret, har himmelen vært fin og gresset har vokst, og jeg har drukket solo og spist sjokoladekake som en ekte viking. Og så har jeg hengt opp bilder som ble skjeve, men det er ikke så farlig.






11 spiser syltetøy:

huilei said...

Jeg ser bakdelen til escaping goats i skyene!

oluffen said...

Så koslig!! :D

Lady Netta said...

Det hørtes fint ut :) Og bildene var fine og :D

line aurora said...

så nydelig himmel! hadde du hatt meg på besøk og du hadde hatt skeive bilder hadde jeg blitt helt sånn guhgioeroi og lurt på om jeg kunne retta dem opp. bilder kan ikke henge skeivt :b

misunnelig på meg selv som skal på i'm from barcelona-konsert, også. jeg var på en da jeg var 17. det var 20-årsgrense, men jeg kom meg inn. og det var fantastisk! konfetti og gøygøy. må ta med meg den grønne kazooen jeg fikk av en i bandet på konserten, veit jeg. hihi. har du vært på konsert med dem?

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Herlege bilete. <3
(Elton John! (Løvenes konge...) :D!)

Vutarie said...

huilei: haha, når du sier det ser jeg det også :D

line aurora: de henger ikke så veldig skjevt egentlig, men pappa putta inn spikerne de henger på etter øyemål, så de er i litt forskjellig høyde og har litt forskjellig avstand til hverandre og sånt x)

birte: aw, ja. men jeg hører mest på løvenes konge 2 thoughhh

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Haha, awh, okay då. :P

Marie said...

Sv: Trist er bare fornavnet!:o Fest, ja..

Camilla said...

hihi, så kos!

Cam said...

Det er sommern sin det <3

IngridSveinsen said...

Eg bare elskar bildene :D
Tek du dei sjølv? Dei er ihvertfall heilt suuupre !