Bzz bzz


Ettersom det er sommer, og jeg hører at bier står i fare for å bli utrydningstruet eller noe i den duren, tenkte jeg at jeg kunne dele en av favorittanimasjonsfilmene mine med dere, i form av bilder. Den er genial, og jeg har så mange fine snapshots at jeg blir helt tussete og ikke vet hvilke jeg skal velge. Men jeg har nå valgt allikevel (måtte jo ta vekk mange for å ikke avsløre handlingen)

Uansett, Bee Movie. Den er søt, den er morsom, hovedbien har stemmen til Jerry Seinfeld, jeg mener, man må jo bare smile.


Det er honningbasseng



og pollenpiloter


og snøkuler midt på sommeren


og felles honningsoling



Det er fin utsikt over New York


og søte kostymer


Bieseremonier


og gule biefly


En blogsugende mygg,



bie-talkshow,


og klassiske øyeblikk som dette

Bee Movie av DreamWorks, snappet i VLC.

Har du sett den?

20 spiser syltetøy:

Fæææh said...

Dream works sin monsterbedriften synes jeg er kjempefin! Ja jeg har sett den der, men jeg husker ikke så mye. Jeg husker noen morsomme sånne ting. Vittiig. Jeg tror jeg bør få sett den en gang til.

Ida said...

Hihi, ja, den har jeg sett. Riktignok bare på norsk da. Broren min har den!

Vutarie said...

fæææh: åh, monsterbedriften er kul :D

ida: du må jo se den på engelsk daaaaa :D

ole//wombat said...

jeg liker ikke animerte filmer for barn, jeg. jeg bare fniste litt av oppdrag nemo, det er det eneste. er nok mer fan av snehvit og andre klassikere.

jeg skrev opp sånn såpe! det er tørrsåpe! og jeg tenker å kjøpe mat i arendal eller på festivalområdet i stedenfor, slik at jeg slipper å bære alt slik at jeg bare kan ta med meg ti t-skjorter og ikke femten slik at jeg svetter ut alle. uff. herregud for en komplisert setning. poenget er at jeg kjøper mat på festivalen, fnis.

Blomsterplukker, vinterbarn. said...

hmm..... jeg liker ikke nye disney, eller hva det heter. Jeg har ikke sett den.. og har en følelse at den er litt teit. jeg vet ikke. men monsterbedriften kick ass! den er superbra.

Anne said...

Bee movie er superhærlig. Elsker den filmen! :-)

Cam said...

Åh jeg elsker biefilmen! Den er så søt. ELsker alle animerte filmer omtrent da, bortsett fra de nyeste som er bare er lagd for babybarn kanskje.

Nøve said...

nei, men nå fikk jeg faktisk lyst!

Vutarie said...

blomsterplukker: ooh, den er ikke teit, den er fin :D

cam: me2222

nøve: DOIT! :D

huilei said...

Nei, men ååå den så søt ut.

hjertevill said...

Hadde aldri trodd jeg kom til å si det, men jeg har lyst til å se den!

Marie said...

Jeg har ikke sett den;o

Lady Netta said...

Nei, den har jeg ikke sett, men den så kjempesøt ut! Den må jeg se :D

line aurora said...

hihi å jeg har lyst til å se den, men har aldri helt huska det. animasjonsfilmer er så søte, ofte, og man blir så glad av dem. nei, nå savner jeg shrek.

what, du kan ikke få noen til å jobbe for deg i hoveuka? det er jo galskap å ikke dra på hove. HÆ. du er galskap.

Elisabeth said...

Den har jeg aldri sett før, men jeg elsker animerte tegnefilmer, så det spørs om jeg ikke må titte på den!

Arma said...

Okei, den må jeg se.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Bee Movie er så søt og sweet, og oh my GOD så morosam! <3

Camilla said...

ja, og den er fryktelig søt! honningsøt.

Inga said...

JEG ELSKER BIEFILMEN.

- What are you wearing today?
- My sweater is Ralph Lauren, I have no pants.

Priceless.

Ha en super søndag :)

Kristine said...

Eg har ikkje sett den. Men den ser fryktelig søt ut, til å handla om bier.

Av prinsipp liker eg verken bier eller veps. Dei er skummle.

Men honning er godt, i te. I det minste.