You won me over


Jeg sovnet ute på terrassen i dag, og drømte om undercovermennesker som lå på stranden og ikke kunne snakke engelsk, og jeg kjørte scooter uten jakke, mens vinden blåste fint gjennom genseren og jeg tenkte at det var deilig og at det var sommer endelig, og at jeg liker scooteren min når jeg holder meg på hjulene. There's a strangest excitement today, og dessuten slapp jeg å være på opplæring for den jobben jeg allerede har sagt opp, og jeg har fått heltidsjobb, så i sommer skal jeg være bie og si bzz og taste nummer inn i lister. Eller noe slikt noe, det spiller ingen rolle. Det er varmt og Zack fra Bones er sötnerdete, og det flyr lykkedusker rundt i luften overalt. Hei, verden.

Hva slags musikk hører du på for tiden btw?

16 spiser syltetøy:

huilei said...

Bat For Lashes og Joker's Daughter. <3

Ziltoidia said...

Oh, oh! I går suste eg gjennom heile Gladiator-soundtracket(Med bonus CD) to gonger! Heile stemninga til filmen og meir til er samla der! :] *likar*

Malin said...

oi, alt det hørtes fint ut du!

for tiden hører jeg på masse masse reggae! israel vibration, damien marley, bob marley, pablo moses, U-ray ++
aaah

Valerie said...

Nesten ingenting. Flight of the Conchords kanskje?

akarlsen said...

Musikk som får meg i sommerhumør! (sjekk spillelista!)Og treningsmusikk, fordi jeg føler jeg er med i en Nike-reklame hver gang jeg skal ut og jogge... Spesielt når Gnarls Barkleys "Run" spilles.

CingT said...

Soundtracket til Sweeney Todd. Og Skambankt. Merkelig humør for tiden...

Nøve said...

for tiden hører jeg så mye rart, men mest sountracket fra across the universe, og så "paper planes" av M.I.A og "where is my mind" av pixies.

Lady Netta said...

Jeg hører masse på R.E.M. Det er jo favorittbandet, men nå har jeg begynt å høre enda mer på det, ikke kun på "hitsa" men de andre mesterverkene også. Det er nydelig :D

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Eg høyrer på veldig mykje om dagane, men må kanskje byrje med Elton John 24/7 no som det nærmar seg konsert. :P

oluffen said...

iPoden min spille masse greier eg ikkje ane ka e, så eg hørre egentlig på meg sjøl som trykke som neste-knappen igjen og igjen.. :P

Lennea said...

Melody Club summer rundt i hodet på meg hele tiden. Ellers er det diverse bergensband som er herlig; Fjorden Baby!, John Olav Nilsen & Gjengen, Lars Vaular og ikke minst The New Wine. Sjekk dem ut!

julie aida said...

jeg hører på det samme hele tiden føler jeg, hehehehe. fine bilder

Kristin Vicious said...

Oi, Angels and Airwaves! :D

Ratatat. Og andre rare saker.

superb G said...

Den nye Tori Amos-cd'en, anbnormally attracted to sin.

line aurora said...

for tida hører jeg på sånt jeg vanligvis ikke hører på. og har blitt helt hekta på en teknosang av noe slag. det er jo helt skrullete. danger - 13h12.

nydelig bilde, det øverste.

Guro said...

Passion Pit.