Smil overalt


Nå har jeg vært i Kongeparken og jeg har stått i kø i regnet for å få billettarmbånd, jeg har hoppet rundt i russebukse og blitt klissvåt, jeg har snurret rundt i attraksjoner som kostet penger, vippet i en solstol, blitt skvist på Big Bang på konsert, sovet i en buss i tre netter, styrta en øl på Turbonegerkonsert, grått foran en Røde Kors-mann, vært 14 timer på en flyplass, og stått blant fem tusen andre russ og skreket meg hes på Postgirobygget-konsert, for sommeren på jorda, livet det er nå. Dessuten kyssa jeg en keeper på kinnet, og jeg har null bilder, for alle er på et engangskamera jeg ikke har fremkalt. Men hihi, gøy da.

9 spiser syltetøy:

Nøve said...

haha, jeg likte at du også ble skvist på bigbang og skrek på postgirobygget. morsomt ^^

Cam said...

Kongeparken <3 helt klart russetidens absolutt høydepunkt<3

Lady Netta said...

Utrolig morsomt innlegg :D Du har hatt det gøy du! ;)

oluffen said...

Kongeparken va sinnsykt DIGG!! :D

Nøve said...

du gikk ut fra det området med matsalen og den lille scenen og det der, der man måtte bli sjekket for å komme inn.

Lady Netta said...

Sv: Åh, det hørtes herlig ut. Gleder meg til neste fridag! :D

hjartesmil said...

sv: eg brukar òg vlc, men eg har mac. så eg veit ikkje om det har noko innverknad.

Dvergpingvin said...

Rart at noe som virker sååå slitsomt, også virker gøy.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Cutiepetootie!