Our spirits feel worn

I dag regner det på epleblomstene i hagen, og jeg var på skolen i syv timer, men hadde bare én ordentlig skoletime. Så da så jeg på Dangerous Minds istedenfor.


og da jeg kom hjem spiste jeg Mini Oreos og drakk Solo


og tittet på bilder fra russetiden

og leste boka bak filmen om han fine prinsen


og la hodet på vinduskarmen og så på regnet

Nå skal jeg være skikkelig blogger og beklage at jeg blogger litt lite for tiden, men jeg har null inspirasjon og null krefter, jeg hoster opp mine egne lunger og det er eksamenstid. Så da får det berre værra. Men jeg twitrer da, så hvis dere vil følge meg taster jeg tøys her.

Hva var den siste filmen du så?

14 spiser syltetøy:

akarlsen said...

DaVinci-koden. Og den ble plutselig veldig morsom etter å ha lest Madonnagåten av Knut Nærum!

Arma said...

MINI OREOS! Luvz.
Milk var fin. Selv om jeg ble forbanna.

Nøve said...

atonement. (det er den vi har som pensum i engelsken, og jeg har engelskeksamen i morgen)

line aurora said...

hygnygh så fantastiske bokbilder! et lite talent, er du.

den siste filmen jeg så var synecdoche, new york. den var helt skrudd. og sjukt bra.

hihi, så klart boikotter jeg ikke hove. man boikotter aldri hove. jeg har nummeret ditt på gamlemobilen min, så hvis du fremdeles har det samme som i fjor sommer, kommer jeg til å gi et lite pip en gang i løpet av hove :)

Lady Netta said...

Så fine bilder :D Ååå, mini-oreos :D

Siste filmen jeg så var No Country For Old Men :)

Nora said...

Thirteen + halvparten av Prozac Nation (vurderer å se resten nå snart)

Hvilken bok er det, Narnia?

Vutarie said...

nora: jeppz, narnia. tredje boka (prins caspian)

Anonymous said...

siste filmen jeg så var The Garden State.
Den er alltid fin å se når man føler seg litt nede.

Camilla said...

elsker sånne dager. herlig. silkefine.

oluffen said...

Uuh, Twitter!!
Skulle se TMNT (Turtles) i går, men TVen var for gammal og kunne bare visa BluRay i svart hvitt.. :P

Kristin Vicious said...

Tor den siste filmen jeg så var Superbad (så den for tredje gang) sammen med sjærsten.

I are following U on Twitter!!1!

annemarthee said...

wow! fine bilder, du er flink :D

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Eg burde hugse kva den siste filmen eg såg var, right?
Eh, jo, eg trur det var Scent of a Woman. Som var veldig fin, berre at pratinga til Al Pacino var litt rar/irriterande i den filmen, men det var sorta poenget, sidan han skulle spele ein drittsekk...

Effooe said...

dagen min var veldig koselig den ja :) og din dag ser også svært fin ut!
siste filmen jeg så var Le fabuleux destin d'amélie poulain. 3 ganger på rad faktisk :)