Kort fortalt

I dag føler jeg meg litt sånn her:

med hvite blomster og virvelvindblader og scooter i regnvær. Dessuten har det vært eksamenstrekk, jeg har sett på tv og spist is, og nå skal jeg lese Digital fotografi i praksis så jeg kan lære meg å ta ordentlige bilder. Eller i alle fall late som.
(btw, jeg går ikke media og kommunikasjon, jeg tar allmenn. så var det avklart.)






Hvordan føler du deg i dag?

17 spiser syltetøy:

metern said...

jeg hater verden i dag. jeg hater utdannigsdirektorat, og lærere og medelever som er fornøyd med eksamenstrekket. jeg har ikke evne til å glede meg på andres vegne og jeg eier ikke empati, jeg er full av sinne og vil spole tiden et år tilbake, jeg savner politikk og menneskerettighetseksamenen min. Fy søren så klysete jeg er i dag.

huilei said...

Jeg føler meg fantastisk i dag. Hadde eksamen som jeg hadde forberedt meg minimalt til (ikke bare til meg å være!), og likevel gikk det bra. Jeg føler meg like fantastisk som bildene dine.

Lady Netta said...

Jeg er utslitt! :P Men det går over ;)

Den boka, er det pensum eller noe? Eller har du kjøpt den i en bokhandler? Skriv om den er bra da, kanskje jeg skal ta en titt selv!

Nora said...

Før idag var jeg veldig sliten, nå er jeg littegrann brisen.. tihi, det rimte nesten \o/

Dvergpingvin said...

jeg føler meg litt fransk i dag. Kinda.

C said...

jeg føler meg skuffet i dag, but it's ok.

Nøve said...

i dag føler jeg meg fin.

Arma said...

flis i fingern, men ellers i fin form

Fæææh said...

Åh fine duse farger og flotte bilder.

Jeg føler meg latterlig glad, rybak vant. Teit nok, kult nok han er hipp og grell og koselig.

Neda said...

kjempefine bilder.
Idag føler jeg meg sliten og forvirret.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Du tar allereie heilt fantastiske bilete! <3

Eg føler meg grinete fordi eg har så utruleg vondt og kan eigentleg ikkje gjere noko med det, og fordi eg tidlegast kan få time hjå doktoren min på onsdag, samt at eg ikkje får sett fine mennene mine på ei veke, men kanskje eg skal vere ein liten luring og jukse.

line aurora said...

hihi jeg har bestandig trodd du gikk media. du er så... mediaete. og det er en fin ting. er det du som har tatt de bildene? hællane. de var nydelige.

jeg føler meg sulten i dag. sulten og så banker det hardt og rart i det dype kuttet mitt på siden av foten. men ellers, ellers så har jeg det fint, vanlig fint, veldig fint.

har jeg spurt om du skal på hove i år? skal du på hove i år?

Vutarie said...

lady netta: nope, jeg har kjøpt den på norli. lurer på om den er pensum for de som går medie og kommunikasjon though? men jeg er ikke sikker

Anette said...

Så fine bilder:D

Merci Beaucoup said...

Kjære deg, det er bare du og ingen andre som klarer å uttrykke deg så bra med bilder!! :-)

Silje said...

Føler meg ganske ok idag.
Feelgood-bilder! kjempefine!

Heidi said...

Så fine bilder!

Jeg har en bra dag i dag forresten; Kjæresten og jeg har nettopp vært på kino, og sett Star Trek, som forøvrig var fin, men bedre om de hadde utelatt forsøkene på å vinne over kvinnelige seere med litt romskipromantikk.