#1: Zoom out


Hei, her er min skole i et nøtteskall:
Elev: "Denne skolen har blitt skikkelig sånn hærverksskole. På den pulten der inne stod det 'hey yo motherfucker, fuck you'. Og noen har bøyd hengelåsen jeg har på skapet mitt."

Sånn bortsett fra det og tentamenstress og varme solstråler, har jeg tenkt på hvor fort tiden går. Det er nemlig et år siden quizzen min var publisert på forsiden av Aftenposten dått enno og jeg ikke trodde på at en banktransport hadde blitt ranet, men som hadde blitt det allikevel. I år bryr jeg meg ikke så mye som i fjor, for i år ble jeg lurt bare et kvarter inn i dagen (håper jeg, hvis ikke hjernesprenger jeg noen) så det er ikke så farlig egentlig. Det er mest gøy. Gøy med YouTube som er oppned, gøy med Opera Face Gestures (trykk på bildet) og gøy med The Guardian i Twitterform. Yay.

Hva er din favorittspøk i dag?

14 spiser syltetøy:

metern said...

ey, en venninne fortalte kjæresten at hun var gravid. Og lot han tro det hele dagen. Han fikk angst. Og hatet henne litt. Vi lo. Hele dagen. Dagens personlige 1'er.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Eg elskar YouTube sin, så utruleg søt! :D

Abelone said...

Jeg liker stort sett alle spøker så lenge de ikke er skikkelig slemme ^^

www.lilleabelone.blogg.no

Marit said...

Hahaha! Jeg ler så jeg dør. Jeg regner med at det er en aprilsspøk, men, det hadde allikevel vært sååå gøy ^^,

Oda said...

Haha xD

ingunn said...

'hey yo motherfucker, fuck you' - sweet.

maren said...

takk! jeg tror det gikk greit; alle sa det var bra, og lærern virka fornøyd :D

Valerie said...

HVORFOR leder boller med rosiner?! Tipper du har jukset med tallene. Så bæ så.

Vutarie said...

birte: me2222

ingunn: ikke sant :P

Vutarie said...

cavie: det er boller UTEN rosiner som leder da din tufs! fordi det er BEST, ofc

Vebjørn said...

Drit i greia, det viktigaste er ikkje 'greia', men at eg hadde - thanks!

Lady Netta said...

Sv: Takk! Ja, jeg elsker klokker egentlig, men min har vært herpa i flere år nå, så jeg tenkte det var på tide med ny ;)
Oj, takk igjen! :D Er veldig fornøyd med den headeren altså, bror er flink! :D

Arma said...

venninna mi fikk drillpikene på p3 til å ringe faren hennes og si at han var utvalgt til å bli med på en Define-reklame fordi han representerte hans aldersgruppe så godt

sånnja said...

svar: hehe. takk og lov for det egentlig :)

jeg ble ikke lurt i går jeg.. skuff!