#9: Just drop everything

[forhåndsprogrammert]
Hvis jeg skal oppsummere livet på hytta i noen få ord, vil det bli omtrent slik: P4, ullstilongs, skurrete tv, stearinlys, redsel for mus, tysk utedo, og bøker. Det er ikke så mye mer å si om det, og derfor kan jeg også regne med at jeg sikkert sitter og fryser på hytta akkurat nå, med tre lag ulltøy og fleecegenser. Jeg sitter nok ikke i gyngestolen jeg liker best, for der sitter som regel pappa, men jeg vil tro at jeg kanskje leser en bok. Og i kveld skal vi kanskje spille Scrabble, som jeg suger i, men det skal nok gå fint ser du. Alt ordner seg, og kanskje hører jeg på We are Scientists som synger at døren alltid er åpen, for ingen har mot nok til å stenge oss ute.


Hvordan er det på hytten din? Har du hytte i det hele tatt?

6 spiser syltetøy:

huilei said...

Jeg har nok ikke hytte. Innvandrerfamilier skjønner seg ikke på hytter. Men svigerfar har hytte på Hafjell og der er det veldig fin utsikt, alltid fint vær og bare koselig og avslappet stemning. Despite kjøleskap fullt av maur.

Maureen said...

I can't read this, but HI!

-mj

swictor said...

Den hytta ser koselig ut

metern said...

swet. jeg elsker hytter. Hytta vår er hytte i ordets rett forstand, uten strøm og vann, men med solceller og utedo langt oppe på fjellet. Jeg liker det :)

cingt said...

Hytta vår er omtrent sånn som metern sin, bare uten solceller.
Vedfyring, gasskomfyr og stearinlys ftw!
Vi drar på hytta for å være i fred (noe grunneigerne ikke helt forsto når de plutselig bestemte seg for å starte anlegg 200 meter innenfor hytta vår), så vi har verken radio eller tv. Det er egentlig befriende. Stillheten (bortsett fra anleggstrafikken utenfor) er herlig.
Men what's up med tysk utedo? Vi har gammel, veldig norsk utedo med fin plakat av hester i... (:

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Eg saknar hytta vår (som eigentleg var barndomsheimen til pappa og broren hans), der var det fint med magiske, gamle leiketøy og knirkete trapper, samt ein skummel og løyndomsfull kjellar med den einaste doen i heile huset.

Og We Are Scientists er cute. :D