#8: We're finally soaking up


I dag har egentlig bare vært en teit dag, med rot som skal ryddes og klær som må brettes og julepynt som må fjernes og bagger som skal pakkes, alt slik man ikke vil gjøre men som mamma braser inn døren og maser om at man må. Da blir det nemlig automatisk en kjip dag, selv om jeg fant High Fidelity på platekompaniet til 70 kroner, selv om jeg hører på sanger med plystreintro, og selv om Gleager erklærte at han var en 'kjempelort' på tv. Men jeg overlever, og i morgen skal jeg på hytta med P4 og påsekekrim, og kanskje også litt Scrabble hvis det går, jeg vet ikke. Derfor kan det forresten være at det blir noen bloggposter som begynner med ordet forhåndsprogrammert de neste dagene, for jeg skal skrive tre blogger til i dag og legge dem i "planlagt"-mappen. Sånn for sikkerhets skyld.

Husk at konkurransen fremdeles er åpen! Mange har sagt den var vanskelig, men jeg vet at dere kan greie det, spesielt hvis dere leser det siste avsnittet litt nøye.

Hva skal du videre i påsken?

10 spiser syltetøy:

Unrealized Fish said...

Jeg skal på hytta! Og så skal jeg lese konkurransen din en tredje gang, jeg får den ikke til.. Ja, også skal jeg sende brevet til deg, det jeg egentlig skulle ha skrevet for noen måneder siden..

huilei said...

Jeg har tenkt og lest og tenkt og lest den så mange ganger at jeg snart kan den utenat (konkurranseteksten, altså), men jeg greier det rett og slett ikke. Teit.

Får besøk av familien i morgen, gleder meg.

Cam said...

Det var ikke dumt nei! Bra planlegging! Kos deg på hytta! ;)

Nå har jeg prøvd meg på konkurransen også, gleder meg til å finne ut hva det var på søndagen!

Vutarie said...

unrealized fish: ooh, da gleder jeg meg til å få det i posten :D

huilei: teit, ja :P og aw, koselig

cam: ja, jeg så det! yay.

Arma said...

AH, IDAG FIKK JEG MED MEG BLOGGINNLEGG

Merci Beaucoup said...

Jeg skulle ønske vi hadde hytte, hvor jeg kunne sitte og lese hele påsken. Og drikke te. Men boblebad er heller ikke så verst.

line aurora said...

du er så heldig som skal på hytta! jeg er faktisk veldig misunnelig. pappa har hytte, og jeg har mast og mast om å dra på den i påska, men han gidder aldri å fikse scootern sin, sier han, så da måtte vi i tilfelle ha gått på ski i tre timer. og det er jo litt mye. så resten av påska går vel med til å gå litt på ski og redigere litt bilder og ha besøk av de slitsomme ungene (de er 14 og 19) til ei venninne av mamma. gøy.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

God tur!

Eg skal prøve jobbe vidare med det hemmelege prosjektet mitt, i går var eg på kino, og i morgon er det get together hjå Val, og utanom det så veit eg eigentleg ikkje. Eg skal møte Oda på måndag, though. Ja... Og så bør eg eigentleg gå tur fordi me har eit læringsoppdrag i kroppsøving, men, heh...

Oda said...

Have fun på tur. :)

Jeg skal til Hardanger i morgen.

Dvergpingvin said...

Kunne ønske jeg hadde en sånn fin fugl på min symaskin!