#7: Headphones


I dag vil jeg dele musikk med dere, i form av en spilleliste. Du vet, sånn musikk som er fin å høre på når du tar buss mens solen skinner, eller mens du har på deg kjole og gardinene blafrer. Eller bare når du gjør andre ting. Hva som helst egentlig.


[trykk på bildet for Spotify-link]

7 spiser syltetøy:

huilei said...

Sébastien Tellier er herlig. Iik, nå gleder jeg meg skikkelig til sommeren.

hjertevill said...

Takk for den, settes på as I speak :)

Arma said...

DU! HERRE. Jeg ELSKER (for all del) at du blogger hver dag. MEN jeg klarer faen ikke holde følge.

Enda et rumpe, nei, jeg mener et men. DU ER FIN. Selv om jeg ikke klarer holde følge. Må skjerpe meg.

Vutarie said...

huilei: ja! :D jeg også

hjertevill: kult 8)

arma: haha, takk! og det går nok fint vettu

Margrethe said...

Kjempefin spilleliste! Bare å fortsette å anbefale musikk:) (Jeg har smuglest her en stund)

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Jack Johnson! :D

Anonymous said...

hvorfor ikke:)