#6: Oceanographer


Akkurat nå føles det litt ut som en stor tung bør har løftet seg vekk fra skuldrene mine og jeg kan svirre opp mot himmelen som en ballong på 17.mai, du vet, de som er prikker oppe på himmelen og som skal sprenges når de kommer høyt nok opp. Eller som Ole Brumm når han vil ha honning. Sånn har jeg det, for i dag har jeg skrevet og skrevet og skrevet for å rekke en hel masse deadliner som var litt døde allerede. Jeg har grublet og stønnet og stresset og sett på CSI og innsett at jeg ikke var nok stresset og sett litt mer på CSI, stresset mer, sett Paradise Hotel, og nå er jeg ferdig med å stresse, nå akkurat. Og selv om jeg vet at ting gikk dårlig, så er børen vekk som en plett, og jeg kan snurre som en liten blå ballong opp mot himmelen. Nå har jeg ordentlig påskeferie!

Hvordan har din dag vært?

7 spiser syltetøy:

huilei said...

Sv: Abbreviations er døden! Den eneste som er fin er 'etc.' Estetisk abbreviation.

Hih, sov mesteparten av dagen, jeg.

Kristin Vicious said...

Min dag har vært helt motsatt. Har ikke gjort noe som helst, hihi. Men jeg -har- bakt muffins i rosa hjertemuffinsformer med rosa glasur og hjerte/stjernestrø med tantebarnet mitt.

Og du, den konkurransen under var vanskelig! Skjønte ikke noe, jeg :p

Vebjørn said...

Blir bra!! Eg skal få det til eg òg ;-D

swictor said...

Oi! Så heldig du er. Selv om jeg er oppkalt etter selveste Jara, ble jeg litt misunnelig nå.

Cam said...

Så deilig! Gratulerer med å være ferdig holdtjegpååsi! Du får ha en strålende påske og lykke til videre med BEDA! Masse credz til oss begge sier jeg! :D

Abelone said...

Så bra :)
Det er så fantastisk når man er ferdig med å stresse ^^
Min dag har vært fin!

Mynte Valkyrje Poirot, said...

På måndag skjedde det så lite at eg klarer ikkje hugse det ein gong. Eg hugsar eg såg In Treatment, though, og skjønte kor mykje eg hadde sakna det. Gabriel Byrne <3