#30: The end.


I dag er siste dag av BEDA, og jeg må si det har vært en morsom opplevelse, alt i alt, til tross for at jeg av og til ikke har hatt noe å skrive, og av og til ikke har hatt tid. Jeg skjønner meg ikke på de som orker å blogge hver eneste dag, kanskje flere ganger om dagen. Hvor finner de inspirasjon fra? Hvor finner de energien? På en annen side er jeg glad for at jeg gjorde dette, glad for at jeg begynte og glad for at jeg greide å fullføre. Hver dag har jeg blogget i april, til tross for hyttetur og russefeiring og søvn og skolearbeid. Nå gleder jeg meg litt til å ikke blogge i morgen. Shallabais, sees sikkert snart. Nå skal jeg ut og ha "en tut - en skål" i en rundkjøring, og så skal jeg karre meg opp til Tryvann. Happy 1. mai.

Hva skal du i dag?

9 spiser syltetøy:

Jannekake said...

Så flink du har vært som fullførte det :D Jeg har som mål å blogge to ganger om dagen, men noen ganger går det bare ikke i det hele tatt. ^^

Nøve said...

i dag har jeg vært på russedåp, og nå skal jeg snart vaske rusbrus ut av håret mitt (men bare litt!)

trøtt.

oluffen said...

Nei me sitte nå her ein gjeng og spille Tekken. Tenkte å ta knutane å verr våken i 24 timar + frokost i rundkjøring ;)

Abelone said...

I dag skal jeg bare sole meg og slappe av! ^^
Så flink du har vært som greide det! Jeg har vært utrolig dårlig til å blogge i det siste! Skjønner heller ikke hvor de får inspirasjonen fra :P

Camilla said...

Når annonserer du vinnerne av konkurransene? :D

Mynte Valkyrje Poirot, said...

I går var Oda og eg på spontantur, i dag skal eg visst nok øvingskøyre med eit syskenbarn som er køyrelærar. I'm scared...

Arma said...

det har vært en fryd å følge deg, lisa

Cam said...

Det var en fin måned! :D Gratulerer så mye med fullført BEDA! Håper du fortsetter å blogge om kanskje ikke hver eneste dag så kanskje oftere enn før! :D

Amanda said...

Bloggen din er så søt, og så bra. Fult av fine bilder og smarte ord. Jeg fikk lyst til å starte min egen blogg, men vet av erfaring at mine blogger aldri blir like bra. De blir liksom bare en haug med meningsløshet:P Uansett, kom inn på bloggen din via en link, liker den kjempegodt :)