#29: Pick a star


Regina Spektor synger it started out as a feeling, which then grew into a hope og jeg roper sinte ord som har bygget seg opp inni meg og som plutselig kommer ut, som en flodbølge eller kanskje som svineinfluensaen. And then a word grew louder and louder, till it was a battle cry, og midt oppi alle ordene har jeg pollenallergi, med et hode som er bortevekk og en nese som bruker mer Kleenex enn den burde. Men jeg ser på filmer, søte filmer med vakre prinser, med vakre mennesker som Allie og med pinlige situasjoner som får meg til å lukke vinduet og tenke på noe annet. Og det gjør meg glad, slike fine filmer, og det gjør meg glad når det plutselig begynner å plaskregne utenfor vinduet mitt, og jeg smiler innvendig og jeg tenker regn, regn, mens jeg hører på Regina som synger no need to say good bye. Nå kan jeg sove.

5 spiser syltetøy:

Cam said...

Just because everything's changing doesn't mean it's never been this way before.

Fine sangen <3

Neda said...

Det var nydelig skrevet.

Dvergpingvin said...

Fin skuff. Nå fikk jeg lyst på rett i koppen. .-.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

<3 @ Regina Spektor og <3 @ you!

No er det kraftig spreiing av bjørkepollen i Rogaland. Oh joy...

Lady Netta said...

Mmm, kakaooo... :D