#28: Chikkelacke


I dag hører folk på trance i fellesområdene på skolen, og jeg har tatt russeknuter. Jeg har hatt på meg gul refleksvest og hatt radarkontroll i en 30-sone, med en hårføner. Og det var gøy og noen smilte og noen stirret og noen bremset og en prøvde å kjøre på oss, og en snudde seg så langt at han ble vridd halvveis til en snurrebass. Senere dro vi til byen og lette etter parkeringsplass, hvor vi satt i en time med en blå trehjulssykkel vi lånte fra en barnehage. Og det var mer slit enn morsomt kanskje, men nå har jeg gjort det. Tatt opp en parkeringsplass med meg selv og en trehjulssykkel. Og synd for han som ville parkere, for der satt vi, og da må man pent kjøre videre. Nå skal jeg sove og snufse meg i seng, og i morgen skal jeg sitte i et tre før skolestart. Tjohei.

Har du tatt noen russeknuter/tok noen? Hvilke?

6 spiser syltetøy:

Oda said...

Skal i hvert fall få til treknuten! På mandag skal jeg ha kosedyr i bånd på skolen. :D

Nøve said...

jeg har ikke kommet så langt enda. men skal iallefall få spist 6 bamsemums på ett minutt, for jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig. og så har vi planer om å prøve å spise to liter is på en skoletime, men jeg blir mer og mer skeptisk til den..

huilei said...

Åh, jeg husker jeg tok radarkontrollknuta! Vi måtte sitte på campingstol i tillegg. Forresten var vi en gruppe på fem personer, og da det var min tur kom det selvsagt både ambulanse og brannbil.

Karoline said...

Jeg vil også være russ! <3

oluffen said...

HAHA dødsmorsomt, ska gjør det samme! Iallefall den med radarkontroll :P

metern said...

uuuh, vil også ta den! Pluss supermanknuta. Men hittil har jeg bare sittet under pulten og det får man nesten kink i nakken av selv når man er så liten som meg.