#27: Kramer vs. Kramer


Kramer vs. Kramer er en skjønn film fra syttitallet, med skuespillere som Dustin Hoffman, Meryl Streep og en søt liten gutt kalt Justin Henry.













Har du sett den? Hva synes du?

6 spiser syltetøy:

julie aida said...

haha, jeg har jo sjarmen min fra ett eller annet sted ;---)))) ^____^ hehe....

Cam said...

God damn jeg har ikke sett filmen, derav ingen snappy kommentar. Jeg har however stjålet ph-blogginnlegget ditt. Jeg er meget lei for det, men du var rett og slett for treig. PH-skalaen kan ikke holdes tilbake. Men i tro paradise ånd er jeg selvfølgelig ærlig om det, støtter felleskapet og er villig til å ta en for laget!

Lady Netta said...

Aldri sett den, men har hørt veldig mye om den, så jeg må vel få sett den snart tenker jeg :)

Arma said...

tror faktisk ikke jeg har sett den. omggggg

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Of course I have! And I loveLoveLOVE it! <3

(My Meryl<3!)

Neda said...

Den har jeg faktisk sett, ja! Den var skikkelig søt, og gosh så nydelig Meryl var da hun var ung! :)