#25: Dut-dut


I natt sov jeg på en sofa i Oslo, og i morges vandret jeg gjennom markedet i Bogstadveien med mennesker som løp rundt og barn som ropte om russekort. Senere vandret jeg gjennom et annet sted, langt langt vekk, med konger og dronninger som ropte på løver, og kentaurer og dverger og alt sånt der. Det er varmt og jeg er sliten, og jeg er tom for ord og ideer, for av og til vil man bare se på film og lese Sterke meninger, uten markedsfolk og russekortbarn.

6 spiser syltetøy:

Mynte Valkyrje Poirot, said...

Indeed!
Eg gler meg til å lese kva Knut Nærum har skrive i dagens utgåve av Dagbladet. :)

Nøve said...

i går ga jeg russekort til flere klasser med barn, tror jeg. og en litt skummel jente som hadde samlet over tusen stykker fordi hun konkurrerte med en gutt i klassen.

huilei said...

Jeg syntes russekort barn var kult først. Etter to dager var det ikke like kult lenger.

Nora said...

Hater markedsdag, de bråker så innmari ><

ingunn said...

blæ, gikk glipp av markedet

Elive said...

Det er skummelt å være russ. Kondisen min er sjeldent god en tidlig morgen, og i møte med den lokale barnehaven, fikk jeg bank da jeg prøvde å gjøre en rask retrett i motsatt retning.

hihi!