#24: Spørsmål og svar

Jeg lurer på ditt kjærlighetsliv, du forteller aldri om noen søte gutter eller noe sånt noe. Nei, det er rett og slett fordi det er null å fortelle. Men Greg i CSI er jo søt? Jeg lurer på hvor tankene dine kommer fra? Tja, jeg vet ikke? Som regel dukker de opp når jeg hører på musikk. Uansett er de plutselig bare der, og så knoter jeg dem ned. Hvordan liker du å spise jordbær? Norske eller utenlandske? Jeg liker å spise jordbærene mine oppdelte, med fløte og melis på. Masse fløte og masse melis. De kan være fra hvorsomhelst egentlig, men jeg spiser for det meste norske fordi de er obv. best. Plukker aldri selv tho, det gidder jeg ikke. Og liker du blåbær? Nei. Spiser bringebærsyltetøy på pannekakene mine. Hvilken konsert var du på? Hvor? Hva? Hvem? :D Nå vet jeg ikke heeeelt hvilken konsert du sikter til, meneh, siste konserten jeg var på var Franz Ferdinand på Sentrum Scene, og det var skøy! Jeg lurer på om du hører på radio! Ja, hver morgen mens jeg spiser frokost og leser Donald. Og så hører jeg på God Morgen, Norge mens jeg pusser tenner, for det er så kult yakno. Hvordan vil du beskrive deg selv? Sjenert og fregnete. Skal du til Kongeparken? Ja!

(I dag har jeg ikke tid til å blogge ordentlig, skal på Tryvann tralala)

3 spiser syltetøy:

Abelone said...

Likte at du leser donald mens du spiser frokost! :D koselig!

Cam said...

Kos deg på tryvann, og svar på om det levde opp til forventningene i morgen! Jeg syns egentlig ikke tryvann var så veldig gøy jeg. Hadde det fett 1 og 1/2 dager av 4 tror jeg. Resten var enten OK, eller dødskjipt.

PS. Har de media på nadderud?

Nora said...

Null å fortelle..tsss, du får sjekke opp noen søte russegutter i Kongeparken da vettu :) Bare ikke gå ut i skogen med dem *streng*