#22: Russ så får du en suss


I dag er jeg russ og har vandret rundt i røde bukser med hvite bokstaver på, og har delt ut russekort til små barn som spør. Forøvrig har jeg ikke tatt noen russeknuter enda, men medielæreren vår holdt i alle fall et foredrag på sånn et kvarter om hvordan vi burde oppføre oss og hvilke regler han har satt, så det var jo koselig. Og så stakk han og vi så på film, aka jeg og en til, for resten sov. Hei, russ.

Er du russ i år? If not, skal du/har du vært?

18 spiser syltetøy:

Arma said...

jeg har vært russ. det vakke så gøy. det hadde mye med noe ikke-russ greier å gjøre, så jeg tror vi KUNNE hatt det fint.

Guro said...

Jeg er ikke russ i år, av den enkle grunn at jeg er det om to år.

tinekatrine said...

jeg skulle vært russ i år. men når man ikke har gått vidergående blir det ikke mye av det..

akarlsen said...

Ich bin russ i år! :D (som du egentlig vet... Vi skal sende deg russekort! :D )
Jeg har tatt 10 knuter elns... men har bare festa 5 av dem på lua :P
Skal du til Stavanger eller Tryvann eller ingen av delene?

Vutarie said...

akarlsen: ooh, hvilke? jeg skal på både tryvann og stavanger. duda?

Dvergpingvin said...

Neste år, baby! Kos deg i russetiden!

huilei said...

Jeg var russ, i den grad jeg kunne med 15 eksamener mellom 5. og 22. mai.

Valerie said...

Jeg er rus. Hehehehehe. Eller russ.

Nøve said...

SKAL DU TIL KONGEPARKEN?

ehehe. jeg er russ. men vår russetid begynner ikke før 1.mai, eller i skolesammenheng 4.mai. men vi skal gå med russebukse på fredag likevel, fordi det er sånn rebusløp og dyr fest (450 kr bare for å få komme på festen, haloo?) som jeg ikke skal på. føler jeg blir dårlig russ, men jeg skal til kongeparken så da er det liksom greit.

Cam said...

Russ <3 har vært, elsket det, lever på minnene :D

julie aida said...

jeg er ikke russ, og jeg kommer ikke til å gå med russebukse engang (til neste år). tror jeg skal gjøre den om til en liten snerten shorts :)))

tusen takk hihi

tinekatrine said...

hihi, du får dra deg på folkehøyskole hvor elevene har kontrollen! :)

Lene said...

Eg var ikkje russ, fordi eg følte det ikkje var meg + det var berre 5-6 russ i klassen min (og det er jo ikkje mange :)

akarlsen said...

Whoa! BEGGE?! :P Jeg skal ikke på noen... :(
-Jeg brøt opp et klinepar og spurte om å få være med.
-Jeg spiste halve russekortet mitt.
-Spist en rislunsj på et minutt.
-Diverse juleknuter fra i fjor...
Dvs. at jeg har en rød sløyfe, halve russekortet, en pepperkakeform, pinner og etiketten på rislunsjen på lua... :P

oluffen said...

Jepp e russ. Starte offisielt i mårå og eg GLEDE MEG! :D
Har tatt knuten med å bade før 1.april ;O

Neda said...

Aw, jeg vil være russ.

Mynte Valkyrje Poirot, said...

I t0tally am, men er eigentleg ikkje særleg fan av heile greia...

niina said...

Jeg var russ i 2006, og det var uten tvil noe av det morsomste jeg har vært med på:) Håper du får ei fin russetid, og nyt det mens det varer!:)